arkadaşlar 'george kollias' bu adamın bi kaç videosunu izleyin chris adlermiş dave lombardoymuş sonra karar verin.14 Aralık 2009 Pazartesi | Yazan: Dagoba
Youtubdan video izleyipte yorum yapmak yerine canlı olarak kolliası izlemiş biri olarak şunu söylemeliyim ki kolliasın diğer death davulcularından çok ayırt edici bir extrası yok..
Kötüdür demiyorum bak haşa öyle birşey haddime değil fakat death davulcularının zaten birçoğu blast beati ,twini makinalı gibi gider. Death grind piyasasında kolliası donunda sallıyacak onlarca var buna emin ol..
Ayırca Dave lombardoymuş falan fişman dediğin adamda yeni nesil metal davulcularının yaptığı atraksiyonların hepsini 25 sene önce yapıyordu o yuzden kollias ile lombardoyu kıyaslamam bile dave baba her turlu saygıyı sonuna kadar hakeder....