Adamlar dünyanın en büyük 13. müzik topluluğu olmuş ve otorite haline gelmişler bunları eleştirip dikkat çekmeye çalışmayın çok itici gözüküyor.
Onlardan önce çok fazla metal grubu yoktu thrash tarzında. Adamlar yarattı bu türü ve slayer exodus gibi düz rifflerle değil melodik bir şekilde yaptılar. Metallica, Megadeth, Exodus, Testament... vb. Bunlardan en çok öne çıkan metallica oldu çünkü en iyisi bunlardı. Metallicanın öne çıkmasının sebebi diğerlerinden çok daha melodik ve şarkıların daha zengin olmasıydı(megadeth hariç). Metallicayı eleştrenler onların döneminde yaşasaydı bunların 1000 de 1 ini yapamazdı. Adamların etkilenecek çok az şeyi vardı.
Ama benim favorim mustaine olacak ve dave mustaine in gitmesine çok sevindim çünkü öbür türlü MEGADETH i tanımazdık. Üzüldüğüm şeylerden biri Megadeth 'in gerektiği saygıyı görmemesidir. Metallicanın en iyi şarkısı ride the lightning i yazmıştır mustaine.
Son olarak leviathan ın yorumuna tamamen katılıyorum bu arada.