kurt cobain aslında o kadar kötü bir gitarist değil. adam boş zamanlarında oturup pagannini çalışıyormuş. nirvanayı eğlence için kurmuş, bakmış tutuyor, başlamış soytarılığa. videolarını çok dikkatli izlerseniz gitarı tutuşundan ve sağ el tekniğinden ne kadar iyi çaldığını anlayabilirsiniz.
15 Aralık 2009 Salı | Yazan: Leviathan
soytarılık yapayım derken rock müziği bitirdi...
jimi hendrix rock müziğe hayat veren adamsa kurt öldüren.