Yorumlar

  • Anket Arabesk Müziği Altyapısı Çok Sesli midir Tek Seslimi

    Anketin sonuçları bittikten sonra gerekli olan teknik bilgiyi yorum olarak açıklayacağım.ankete gösterdiğiniz ilgiye teşekkürler.
    Üye
    SHARKUS
    Tarih
    15 Aralık 2009
  • Anket ::GaRaJ:: ile nasıl tanıştın?

    abim şarkı sözlerine falan bakardı zamanında... ordan beridir ben de burdayım.
    Üye
    nourrie
    Tarih
    15 Aralık 2009
  • Anket Hangi post rock grubu ruhunuza hitap ediyor?

    esmerine,balmorhea,the kilimanjaro darkjazz ensemble,the mount fuji doomjazz corporation,meanwhile back in communist russia,maybeshewill,red sparrowes,mono vs. vs. vs. hepsi kaliteli gruplar..ama bilinenleri koymak istedim ankete..ve daha fazla şık ekleme hakkı yoktu...
    Üye
    abilityenemy
    Tarih
    15 Aralık 2009
  • Anket En karizma grup?

    karizmamı? , nerde avanged sevenfold :D
    21 Kasım 2009 Cumartesi | Yazan: threee rhreeee


    kesinlikle!! Müziğini çok fazla sevmem ara sıra dinlerim ama kesinlikle gördüğüm en karizmatik grup.. elemanların her biri birbirinden karizmatik :D
    Üye
    xx_kaan_xx
    Tarih
    15 Aralık 2009
  • Anket Hangisi en iyi ?

    Jason becker bu üçünü bırak dünyanın en iyi gitaristi elektro rock ve neo classic metalde çok iidir üstüne AİR şaheserini dinlerseniz klasik giatr tekniğindede büyük bir otorite olduğunu anlarsınız
    Üye
    cglrnbl
    Tarih
    15 Aralık 2009
  • Anket Hangi metal grubunun bi üyesi olmak isterdiniz????

    özentimiyiz niye birinin üyesi olmak isteyelimki? kendi grubumda kendi tarzımla kendi soundumla bir yerlere gelmek ve Metal müzik türünü Türkiye'de de insanlara sevdirmek, o duyguyu dinleyicilere aktarabilmek isterim.. 'Satanist' ön yargısının kaldırılmasına katkı sağlayabilcek kadar tanınan bir grubun üyesi olmayı isterim ve tercihim bu grubun kendi grubum olmasıdır.. Metallica ymış cartmış curtmuş değil.. Gereksiz ve boş bir anket daha...
    Üye
    xx_kaan_xx
    Tarih
    15 Aralık 2009
  • Anket Hangi grup için aileni karşına alıp,evden kaçıp,konserine gidersin?

    metalciyim.. azcık araştırırsan metal in ne kadar sanatsal bir müzik türü olduğunu anlarsın her kulağın algılayamadığını da anlarsın.. Beni tanıyan insanlarda mütevazi olduğumu söylerler çelişkili bir durum.. Listedeki soytarılar için hiçbir şey yapmam soytarıları geçtim metalin babası gelsin yinede ailem önce gelir sahnedeki insan bana bir şey kazandırmaz, eğlendirir ama ailem hep yanımda.. Zor durumda kaldığım zamanlarda Megadeth, Metallica hatta Trivium bile bana yardımcı olmak için bir şey yapmaz sadece stres attırır ama hayatım boyunca sığınabileceğim bir liman ailem... prof. anlamda müzisyenim hayatım müzik ama yinede ailem.. Çok saçma çok boş çok gereksiz bir anket.. Garaj.org yetkilileri lütfen her anketi yayınlamayın bu nedir ya millet saçmalamış olmak için anket yapıyor!
    Üye
    xx_kaan_xx
    Tarih
    15 Aralık 2009
  • Anket pink floyd deyince...

    DİREK SANİYENİN MİYONDA BİRİ KADAR ZAMANDA COMFORTABLY NUMB
    Üye
    cglrnbl
    Tarih
    15 Aralık 2009
  • Üye
    solitude_
    Tarih
    15 Aralık 2009
  • Anket pink floyd deyince...

    Pigs (Three Different Ones)
    Have A Cigar
    Dogs
    Time

    Bu yukarıdakilerinden biri olmalıydı mutlaka ankette.
    Üye
    Oysterhead
    Tarih
    15 Aralık 2009
  • Anket Dünyanın en iyi gitaristi?

    üf kardeşim neye göre kime göre yapıyosunuz ki bu anketi!?
    dünya üzerinde zibil gibi müzik tarzı var ve bu tarzları en iyi şekilde temsil etmeye çalışan gitaristler var.bu ankette ben en iyi blues gitaristini mi seçicem en iyi metal gitaristini mi?
    lütfen böyle saçmalık yapma anketör arkadaşım bi daha.
    serdar ortaç'ın dediği gibi "binlerce dansöz var"sa binlerce de çeşit gitarist var. ;)
    Üye
    Oysterhead
    Tarih
    15 Aralık 2009
  • Anket En iyi glam metal grubu ?

    twisted sister glam metal grubu değil bikere.listedekiler bakılırsa mötley crüe
    Üye
    jern
    Tarih
    15 Aralık 2009
  • Üye
    jern
    Tarih
    15 Aralık 2009
  • Anket Sizce hangi grubun soloları daha güzel ?

    Buckethead grup mu?
    26 Kasım 2009 Perşembe | Yazan: anomali


    buckethead adam mı peki?

    erkek adam çıkarır maskesini delikanlı gibi çalar şarkısını.
    Üye
    Leviathan
    Tarih
    15 Aralık 2009
  • Anket Katatonia, Opeth hastasıyım. Hangi prosesör benim için daha kullanışlı olur?

    zoom 505 bu türleri icra etmede bir numaradır. diğerleri fazla gelir bu tarz müzikler için.
    Üye
    Leviathan
    Tarih
    15 Aralık 2009
  • Anket Dünyanın en iyi gitaristi?

    kurt cobain aslında o kadar kötü bir gitarist değil. adam boş zamanlarında oturup pagannini çalışıyormuş. nirvanayı eğlence için kurmuş, bakmış tutuyor, başlamış soytarılığa. videolarını çok dikkatli izlerseniz gitarı tutuşundan ve sağ el tekniğinden ne kadar iyi çaldığını anlayabilirsiniz.
    Üye
    Leviathan
    Tarih
    15 Aralık 2009
  • Anket MetallicA uyelerınden en cok kımı sevıyoruz kardeslerım

    ya elbette onun yaptıgını yap bilmem ne dicek.. birşeyin içinde olmadan nasıl o konuda yorum yapılabilir ki zaten ?
    siz burda garaj da takılırken o adamlar şarkı yazıyorlar konser veriyorlar kim oluyosunuzda metallica ya kötü grup diyorsunuz kimsiniz yani ? evde pcden müizk acıp coverlayan tipler 20 senelik thrash grubunu nasıl asagılar? beğenmemek ayrıdır ancak kötü d.i.y.e.m.e.z.s.i.n.i.z...

    birikim var mı ? kac şarkı yaptınz? kac plak şirketiyle anlastınız? evet aynen oyle eger bi halt değilseniz bi haltta yorum yapamazsınız kalite acısından...
    beğenilmeyen birşey kötü olarak adlandırılırsa eğer bu yorum zaten anlamsız olur...

    birde cok degerli yorumları varmıs gibi davranmıyolar mı...şaka gibi.
    Üye
    dotta
    Tarih
    15 Aralık 2009
  • Anket Tarzının En İyi Gitaristi Sizce Kim?

    corey beaulieau ve matt heafy.. trivium dinleyen varsa bilir.. şıklardan slash
    Üye
    xx_kaan_xx
    Tarih
    15 Aralık 2009

Anket

McKarakasli sorar:
Kadıköy' de en beğendiğiniz hizmetinden memnun kaldığınız studyo ?
  • Studyo Lunas
  • Studyo Platin
  • Studyo Mayday
  • Studyo Soundrock
  • Diğer
//www.garaj.org