Sustain 91 birini eleştirmek için ondan iyi olmak gerekir. Burda hangisinin tzarzı yakın diye sormuyor. Hangisi daha büyük diyor. Burdaki gruparın ortak özelliği hepsinin çok büyük gruplar olması. Metallicaya laf ediyosun, sen bu halinle onların yazdığı rifflerin 1000 de 1 ini yazamassın. Böyle kendini belli etmek için her yerde herkesi eleştiren tiplere kıl oluyorum. Biraz müzik öğren öyle gel. Çünkü hiçbişey bimiyorsun. Ayrıca türkçe notun kaçtı 1 mi yok o yüksek 0 olmalı . Bi kere , bi kere , bi kere kaç kere kullandın olum. Çok kullanma ard arda böyle şeyleri kulağa hoş gelmez anladikos. Saçmalamışsın hangi solonun daha güzel olduğuna nerden ve nasıl geldin. Bu anketin amacı hangi grup daha büyük bir grup bunu sormak. Bi daha yorum yazma oldumu . Dediklerimi yaparsan aferin oğluma.