çok saçma bi anket şıklara bakarmısınız 2-3 4-5 kim o kadar kalırkı işi gücü yok mu kimsenin?
8 Eylül 2009 Salı | Yazan: tezersahan01
eskiden çok farklıydı tabi.
2 yıl aradan sonra geldim baktımda.
ne anketlerde meymenet var, ne tartışmalarda.
nede forumda eski tat.
24 Şubat 2009 Salı | Yazan: unavailable
yiğenlerim siz buraları eskiden görcektiniz üyeler sopuk sularda atlayıp sıçrayan balıklar gibi anketten ankete koşardı yorumlar somon balıkları gibi şelalelerden akardı baktık zaman geçmiş garaj ölmüş hey gidi günler heeyy
27 Ocak 2009 Salı | Yazan: vinner_k