Yorumlar

  • Anket Evenescanse in en sevdiğiniz şarkısı

    going under ı nasıl almazsın ankete ya ?
    Üye
    dotta
    Tarih
    10 Aralık 2009
  • Anket Kreator'un En İyi Albümü ?

    Outcast, Coma of Souls, Enemy of God...
    Üye
    Rageworks
    Tarih
    10 Aralık 2009
  • Anket Hangisi bir numara?

    Richard Christy ile Portnoy kapışır...ama Richard Christy daha üstün bence(şıklardan tabi)
    yoksa bir numara kavramı insanın kendi kafasında...(ki benim için Gene Hoglan)
    -e Death manyağı olunca..
    Üye
    frantic_jj
    Tarih
    10 Aralık 2009
  • Anket Sence en iyi beste yapan taraftar grubu hangisidir?

    tabi ki çarşı cimbomluyum ama gerçek bu çarşının yaptığı besteler inönü'den sonra bütün stadlarda söylenir.
    Üye
    Delipunk
    Tarih
    10 Aralık 2009
  • Anket En Beğendiğiniz Metallica Üyesi ??

    son yoruma katılıyorum aynen bir de şu metallica çalmak için grup kuranlar varya öldürüyolar beni olur böyle şeyler
    Üye
    Delipunk
    Tarih
    10 Aralık 2009
  • Anket Sizce Hangi Baterist?

    dave grohl diyorum nirvana zamanı tarihdeki en farklı grupların başında gelir benim için nirvana olum ölmedin sen
    Üye
    Delipunk
    Tarih
    10 Aralık 2009
  • Anket Sizce Türkiye'nin en iyi rock grubu hangisidir.

    arkadaşlar iki, athena yok tabi ki kusura bakmayın oldu bikere:)
    Üye
    Delipunk
    Tarih
    10 Aralık 2009
  • Anket Rock/Metal müzik tarihinin en büyük grubu?

    Anket ismine dikkat ettiysen rock/metal tarihinin demişim sadece bi bölümün dememişim...bana göre en iyilerini seçtim koydum beğenmiyosan diğer şıkkını işaretle kapat bu kadar basit..
    Üye
    kirk-_-james
    Tarih
    10 Aralık 2009
  • Edevat Tech 21.NYC - Sansamp - Bass Driver DI

    Sansamp Bass Driver DI hangi bass gitara takarsan tak sansamp tonu çıkar eğer gitarın iyi değil ise süper ama iyi bir gitarın varsa bu bir sorun olabilir tabii bu kullanıcıya göre değişir benim musicman im olsa sansamp kullanmam yerine Aquillar veya Sadowsky kullanırım daha şeffaf pre-amplar bunlar ama orta seviye bir gitarım olsa hiç düşünmeden alırım ki aslında bence sound için Equlaizer ve comp. de olsa iyi olur neyse konunun akışını bozmayalım fiyat ve performans açısından güzel pedal sevenide var sevmeyenide beni çok kurtardı sahnede yapana allah razı olsun :))
    Üye
    antidote
    Tarih
    10 Aralık 2009
  • Demo Useless - Fiuv Band

    www.myspace.com/fiuvband
    Üye
    disasdrum
    Tarih
    10 Aralık 2009
  • Anket Günde kaç saatinizi GaRaJ'da geçiriyorsunuz?

    çok saçma bi anket şıklara bakarmısınız 2-3 4-5 kim o kadar kalırkı işi gücü yok mu kimsenin?
    8 Eylül 2009 Salı | Yazan: tezersahan01


    garaj'ın bu anketin yapıldığı zamanlardaki durumunu biliyor musun da konuşuyosun? şu iki yorumu oku da belki bir şeyler anlarsın..

    eskiden çok farklıydı tabi.
    2 yıl aradan sonra geldim baktımda.
    ne anketlerde meymenet var, ne tartışmalarda.
    nede forumda eski tat.
    24 Şubat 2009 Salı | Yazan: unavailable


    yiğenlerim siz buraları eskiden görcektiniz üyeler sopuk sularda atlayıp sıçrayan balıklar gibi anketten ankete koşardı yorumlar somon balıkları gibi şelalelerden akardı baktık zaman geçmiş garaj ölmüş hey gidi günler heeyy
    27 Ocak 2009 Salı | Yazan: vinner_k
    Üye
    hope_lives
    Tarih
    10 Aralık 2009
  • Anket En iyi metal bassist/vokalisti aşağıdakilerden hangisi?

    Yorumu nasıl sileceğimi bilmiyorum Sadece vokalisti görmüşüm ben:D.Bruce Dickinson da bass çalmıyor haliyle.Özür diliyorum.
    Üye
    Sustain91
    Tarih
    10 Aralık 2009
  • Anket En iyi Hard Rock grubu hangisi ????

    AC-DC aslında bütün Hard Rock gruplarını etkilemiştir.Fakat kalite açısından bakarsak Guns N Roses belki de en kaliteli Hard Rock parçalarından bazılarını yazmıştır(November rain,knocking on Heavens Door,Dont Cry Hard Rock değildir.Benim kastettiğim Welcome to the Jungle,Nightrain,Outta Get Me gibi parçalar.)Ayrıca Rainbow ve Ritchie Blackmore efsanedir zaten fakat onlar Neo-klasik Hard Rock tarzı bi müzik yapıyorla gibi daha çok.
    Üye
    Sustain91
    Tarih
    10 Aralık 2009
  • Anket hangisi?

    Vh1 iyidir:D.Guns n Rose belgeseli,Classic Albums adı altında Pink Floyd'un Deep Purple'ın Hendrix'in
    albüm belgeselleri Megadeth behind the music,VH1:The Story of Metal gibi kendi çektiği muhteşem belgeselleri vardır.
    Üye
    Sustain91
    Tarih
    10 Aralık 2009
  • Anket En iyi metal bassist/vokalisti aşağıdakilerden hangisi?

    Bi kere Bruce Dickinson yok burda??Bence burdakilerin hepsinden iyidir.
    Üye
    Sustain91
    Tarih
    10 Aralık 2009
  • Üye
    erdalyet
    Tarih
    10 Aralık 2009
  • Parça HIM - Wicked Game (Türkçe Çeviri)

    allah belanı versin chris isaak
    Üye
    rotten_kolpa
    Tarih
    10 Aralık 2009
  • Anket Elektro gitarınıza hangi marka manyetikleri tercih ediyorsunuz?

    ben gibson goddess kulanıyorum onun manyetiklerinin üstüne manyetik tanımam..
    Üye
    orcunn
    Tarih
    9 Aralık 2009

Anket

madeofsand sorar:
Blues-rock dinlermisiniz?
  • Evet
  • Hayır
//www.garaj.org