Yorumlar

  • Anket "İşte rock vokali budur!" dediğiniz kişi içlerinden hangisi ?

    RONNIE JAMES DİO'da koysaydın daha güzel bir anket olurdu. Adam efsane sebastian bach tan sonra en iyisidir bence
    Üye
    cglrnbl
    Tarih
    9 Aralık 2009
  • Anket Hangi türe dayalı thrash grubu size daha yakın ?

    Besteye metallica daha çok ağırlık vermiş diyorsun ama. Metallicanın hiçbir üyesi DAVE MUSTAİNE NİN kültür seviyesine ulaşamaz. Sözleri saçma isyanlar değil dünyanın gerçek sorunlarını ele alan besteler yazıyor. Megadeth in besteleride enstruman kaliteside çok yüksek
    Üye
    cglrnbl
    Tarih
    9 Aralık 2009
  • Anket En iyi erkek türk rock grubu

    yaa karşılaştırdığınız insanlara bakın yaa zakkum kimdir ya ne iş ypar kurbanla diğer grupları aynı cümlede bile kullanmayın bence komik oluyorsunuz....
    Üye
    erdalyet
    Tarih
    9 Aralık 2009
  • Anket En iyi blues-rock gitaristi

    sen şıklara hendrix i koymuşsun bir de yanına başkalarını yazmışsın ilginç valla hendrix i bu şıklardaki bazı adamlarla aynı cümlede bile kullanma bence...
    Üye
    erdalyet
    Tarih
    9 Aralık 2009
  • Anket eurovisiona kim gitsin

    bence ajdar gitsin mangadan daha iyidir...
    Üye
    erdalyet
    Tarih
    9 Aralık 2009
  • Anket rock gitar ve virtüözite?

    satriani,vai,malmsteen bu isimlerin zaten tartışılacak tarafıyok ama seçenekerden tabi ki paul gilbert :-D
    Üye
    erdalyet
    Tarih
    9 Aralık 2009
  • Anket Sence en iyi beste yapan taraftar grubu hangisidir?

    ölümüne teksas alayına isyan.....
    Üye
    erdalyet
    Tarih
    9 Aralık 2009
  • Anket En iyi metal bassist/vokalisti aşağıdakilerden hangisi?

    Kusura bakma Greg Lake diyorsun ama Hans Kürsh onu her türlü geçer. Yeni neslin değil senin öğrenmen gereken şeyler var. Biraz blind guardian dinlersen anlarsın sesini nekadar güçlü hoş ve inaılmaz olduğunu
    Üye
    cglrnbl
    Tarih
    8 Aralık 2009
  • Anket sizce queen' e progressive metal diyebilir miyiz ?

    QUEEN'e bi tarz verilemez bence onlar tekler. Onlar daha önce kimsenin yapmadığı tarzda şarkılar yaptılar. Onların etkilerini şu an çoğu rock metal kökenli müzik grubunda görebiliriz
    Üye
    cglrnbl
    Tarih
    8 Aralık 2009
  • Anket En iyi The Beatles parçası?

    grubu pek sevmeyen biri olarak every little thing'e bayılıyorum
    Üye
    phantom_1905
    Tarih
    8 Aralık 2009
  • Anket hangisi daha iyi bir metal distortion pedalı ?

    herhalde mt 2 kadar iğrenç bir pedal olamaz ama cahil ülkem gene kendini göstermiş. herhalde bu oy verenler daha distortionun ne olduğunu bile bilmiyordur.
    Üye
    ComeClarity1
    Tarih
    8 Aralık 2009
  • Anket İstanbul'da en sevdiğiniz prova&kayıt stüdyosu

    Bi gün stüdyo kamuflaj'ı deneyin arkadaşlar:)
    Üye
    11th_hour
    Tarih
    8 Aralık 2009
  • Parça Daniel Bedingfield - Never Gonna Leave Your Side

    türkçe sözlerini bilen bana mesaj atabilirse sevinirim=)
    Üye
    squash
    Tarih
    8 Aralık 2009
  • Anket Rock/Metal müzik tarihinin en büyük grubu?

    Bi kere verilen gruplar çok farklı tarzlarda çalan gruplar bi kere Guns N Roses la Pink Floyd'u karşılaştırmak kadar absürd bişey yoktur.Bi kere biri Hard Rock biri Pscychedelic vveya Progressive Rock.İki grubun gitaristi de dönemlerinin en iyileri belki de en iyisi.İkisi de ayrı dinlenilir ayrı sevilir.
    Aynı tarz ve çok benzer gruplar için olsa tamam örneğin Megadeth-Metallica.Metallica kadar dandik Riff ve solo yazan yaptığı müziğe saygısız bi grup daha da yoktur bu arada.Kimse lütfen Marty Friedman'ın duygu ve teknik dolu muhteşem sololarıyla Kirk Hammet ın wah pedalı aşırı kullanarak yaptığı anlamsız soloları karşılaştırmasın.Karşılaştırıyorsa da bi Tornado of Souls dinlesin.Sonra fikrini söylesin tabi Nothing else metters Tornado of souls karşılaştırması da saçma Nothing else metters Trash değil çünkü.Demek istediğim ancak birbirine çok benzeyen şarkılar karşılaştırılabilir.
    Üye
    Sustain91
    Tarih
    8 Aralık 2009
  • Anket 2000li yıllarda metal ve rock müziğin içinin boşaltıldığını düşünüyor musun?

    Eskiler ya da en azından 90lar kadar kaliteli müzik yapan ne yazık ki yok artık.Varsa biri lütfen bana da söylesin.Metallica'nın solo artık moda değil diye solo koymaması da her şeyi açıklıyor zaten.Hala kaliteli müzik yapabilenler ya hep eskilerin devamı veya eskiler.Guns N Roses,Iron Maiden,Black Sabbath,Led Zeppelin,Pink Floyd,AC-DC,jimi Hendrix,Megadeth.....Böyle gruplar kurulmuyor artık.İnsan bazen keşke 70lerde yaşayıp bi Pink Floyd'u bi Led Zeppelin i bi Deep Purple ı tam kadro en iyi hallerinde canlı görebilseydim diyor
    Üye
    Sustain91
    Tarih
    8 Aralık 2009
  • Anket eurovisiona kim gitsin

    bizi bilemem norçte immortal gitsin sülaleye oy verdirrim
    Üye
    gh00sst
    Tarih
    8 Aralık 2009
  • Anket Nil Karaibrahimgil'i ne kadar çok seviyorsunuz

    kırık bir soda şişesiyle tecavüz edilesi şarkıları var
    Üye
    gh00sst
    Tarih
    8 Aralık 2009
  • Anket Hangi solo daha yarmış?

    Gerçek bir Guns parçası koysanız kesinlikle cevabım o olurdu.Fakat onun yerine Guns N Roses ın en Ballad en Guns N Roses olmayan parçası seçilmiş üstelik Slash'in attığı en basit sololardan biridir Nowember Rain çok daha güzel soloları vardır Slash'in(Bkz The Garden).Fakat Guns denince malesef akla Dont Cry,Knocking on Heavens Door,Sweet Child O'mine gibi en akustik piyasa şarkılar akla geliyor.Kimsenin aklına Outta get me,Nightrain,Its so Easy veya Back off Bitch gibi şarkılar gelmiyor.Niye daha doğru dürüst alüm dinlemeden en güzel şarkıyı soloyu seçiyoruz.Artık lütfen Pink Floyd denince Another Brick in The Wall,Megadeth denince Symphony of Destruction,A tout Le Monde,Duman denince Bu Akşam,Iron Maiden denince Fear of the Dark,Hendrix denince Voodoo Child,Led Zeppelin denince Stairway to Heaven,Aerosmith denince Crazy,Deep Purple denince Smoke on The Water ,Eagles denince Hotel California akla gelmesin.Bu şarkıların hepsi grubun asıl ruhunu yansıtmayan şarkılardır.Örneğin Pink Floyd ruhunu Echoes Another brick in the wall dan çok daha iyi yansıtır.Çok daha psychedeelic bir parçadır.Ayrıca yine Gilmour'un Time daki solosu da en az Comfortably Numb kadar güzeldir fakat kimse tarafından bilinmemektedir.
    Üye
    Sustain91
    Tarih
    8 Aralık 2009

Anket

Roxy Beatrix sorar:
Hayatının sonuna kadar bir grup dinleme hakkın olsa hangisini dinlersin ?
  • Anthrax
  • Testament
  • Kreator
  • Overkill
//www.garaj.org