selam ben oktay...eren kömürlü kardeşimizin yaptıgı müzikleri çok begeniyorum....ya .anubis i ya da tarihte bugun olacak ...dinlerken evde power amifinin sesini actım...açtım....az daha açtım....... olan yeni aldıgım hoparlörlere oldu...
numetal grupları bunlar metal değil metal diyen kimki? numetal ide sevenler var sonuçta saygı duymak gerekli.. Bence burda Linkin Park diğerlerine göre bir adım önde ama benim gözümde bir Trivium kadar As I Lay Dying kadar değerli değil numetal fazla sevmem..
Opeth'in tanıtılmaya ihtiyacı yoktur.zaten kemik bir kitlesi vardır ve reklamlarla tanıtımlarla Opethi sevecek, bir süre sonra vazgeçecek insanlara hiç gerek yoktur fikrimce..
En büyük grup bunların arasından beatles'dır. Şöyle açıklayayım beatles'ın yaklaşık 1 milyar orjinal albümü dünya çapında satılmıştır. Tüm otoritelerce dünyanın gelmiş geçmiş en büyük müzik grubu olarak bir kült haline gelmiştir. AMA EN ÖNCÜ GRUP BUNLARIN ARASINDA BLACK SABBATH VE LED ZEPPELİN'DİR. ŞU AN METAL DİNLİYORSAK 25 YIL ÖNCE SABBAT'IN ŞEYTANIN NOTASINA BASMASINA BORÇLUYUZ.
Trivium gerçekten çok sağlam kaan ında dediği gibi ilerde bi metallica gibi bir grup olacak daha kurulalı az zaman geçti çünkü. . Adamlar ilk albümü çıkartmadan önce günde 12 saatten fazla birlikte çaldıklarını söylemişlerdi. Albümlerede bakarsanız son albümlerdeki gitar teknikleri özellikle matt heafy nin ilk albümlere göre çok gelişmiştir. Matt Bu arada grubu 16 yaşında kurdu kendisi 89 lu.