Yorumlar

  • Anket Sence en iyi beste yapan taraftar grubu hangisidir?

    27 Kasım 2009 Cuma | Yazan: darkestcolor

    Bence müzikten besteden anlayanlar doğru kararı verebileceklerdir. Ben fanatik bi Galatasaray tarafı olmama rağmen Çarşı grubunu en iyi beste yapan taraftar grubu olarak kutlayabiliyorum. Herkes böyle olmalı :J saygılar.
    Üye
    _A V C I_
    Tarih
    28 Kasım 2009
  • Üye
    billytalent
    Tarih
    28 Kasım 2009
  • Anket Burak Özışık Ağustos Ayinda Tarkan`ın Hangi Şarkısını Seslendirsin.

    burak özışık gibi değerler fazla yetişmiyor arkadaşlar. bizlerin bu denli önemli sanatçıları koruması ve desteklemesi elzemdir.

    burak özışık 1980 yılının karlı bir haziran ayında etiler'de dünyaya geldi. annesi heykeltraş, babası ressam olan küçük özışık'ın da müziğe yönelmesi süpriz olmadı. 3 yaşında latince derslerine başlayan özışık, 4 yaşında ilk keman eğitimini aldı. ancak kemanı 7 yaşında bıraktı. profesyönel müzik yaşamına 13 yaşında dayısının aldığı electro gitarla başladı. 15 yaşında ilk bestesini yaptı. bunların yanısıra lisans eğitimini fizik okuyarak tamamlayan özışık, o dönemlerde edebiyat ve felsefeyle de ilgileniyor, şiir yazıyordu. ünü, 3 yıl sonra garaj.org adlı ünlü internet sitesi anketlerine girecek kadar ülke çapında yayıldı. şimdilerde Tarkan ile düet yapma hazırlığında.

    bu biyografiye sözlerin içerik-anlam-derinlik üçlemesi göze alındığında ben derim ki "dudu" şarkısı yakışır.

    "dudu dudu dilleri, lıkır lıkır içmeli, gözleri derya deniz.." sözleri bana hep albert camusy'u hatırlatır. çok güzel olacağına tüm kalbimle inanmaktayım..
    Üye
    Leviathan
    Tarih
    28 Kasım 2009
  • Üye
    daredevil_123
    Tarih
    28 Kasım 2009
  • Anket Sizce hangi grubun soloları daha güzel ?

    Türkiye'de çok fazla bilinmiyor ama trivium bence şimdiden iron maiden, metallica gibi efsanelerden bir tanesi.. zaten iron maiden ında metallicanında üyeleri trivium a hayran olduklarını röportajlarında belirttiler.. grubun gitaristi ve vokalisti Matt Heafy bir röportajında 3 yıl içerisinde stüdyoya girmedikleri gün sayısının 13 olduğunu grup dışında herkesin kendisini geliştirmek için bireysel projelerinin olduğunu söylemişti o zaman anladım Trivium neden Trivium..
    Üye
    xx_kaan_xx
    Tarih
    28 Kasım 2009
  • Anket En gaz Pantera parçası?

    Revolution Is My Name ... tak dı dı dı dı dı dı dı dı dırt dıtr dırtı dırıt dıdıdıdıdıdı dırıd ırdı rıdr ı daıdııdıaıdıı dı dı dı dı dı dı dı dı dırt dıtr dırtı dırıt dıdıdıdıdıdı dırıd ırdı rıdr ı daıdııdıaıdıı 68 and into the world born the seventies a breath after the war :D :D
    Üye
    BENONUR
    Tarih
    28 Kasım 2009
  • Üye
    kyakuz
    Tarih
    28 Kasım 2009
  • Parça Murat Yılmazyıldırım - Adsız Özlem

    Gece oldu, sözüm bitti, uykum geldi, yatağım boş, üşüyorum, nerdesin?
    Üye
    MORVEÖTESİ1995
    Tarih
    27 Kasım 2009
  • Anket Hangisi

    slayer underground grubu gibi abi...Karambole giden sololar filan...:D:D
    Üye
    furkanmacit
    Tarih
    27 Kasım 2009
  • Anket Motörhead'in en iyi şarkısı?

    metallicaya hiç laf çarpıtmayın...zaten son zamanlarda moda oldu bu :/ tamam metallicanın idolü motörhead olabilir ama idolünden fazla ün yapan metallicanın nasıl bir grup olduğunu bir kez daha anladım..
    Üye
    threee rhreeee
    Tarih
    27 Kasım 2009
  • Anket En Karizma Gitarist

    Zakk Wylde iyidir
    Üye
    clansman1984
    Tarih
    27 Kasım 2009
  • Anket Sence en iyi beste yapan taraftar grubu hangisidir?

    bu objektif bi anket değilki herkes kendi takımına oy vericek saçma olmuş.
    Üye
    darkestcolor
    Tarih
    27 Kasım 2009
  • Anket GunsNn Roses ile ilgili_

    Tanımayan cidden yaşamasın ya bu grubu da tanımıyosanız gidin intihar edin
    Üye
    kirk-_-james
    Tarih
    27 Kasım 2009
  • Anket Blues-rock dinlermisiniz?

    Sizlen stop polemiğe stop giremem stop, sadece güzel önerilere ihtiyaç duyan arkadaşlara
    Joe Bonamassa'yı tavsiye edebilirim. Stop.
    Üye
    _A V C I_
    Tarih
    27 Kasım 2009
  • Anket joe satrianin en iyi parçası

    "Kuran-ı Kerim'in en güzel ayeti hangisi?" gibi bir soru bu benim için!
    Seçebiliyomuyuz,
    Hayır!
    Üye
    _A V C I_
    Tarih
    27 Kasım 2009
  • Anket hangisi daha iyi bir metal distortion pedalı ?

    3yıldır ML2 Metalcore kullanıyorum.. geçen zamanla anladımki yaptığım tercih hayatımda verdiğim en doğru kararlardan biriymiş..
    Üye
    xx_kaan_xx
    Tarih
    27 Kasım 2009
  • Anket Pickpocket deyince?

    türkiyede müzik sanat için değil ticaret için.. salak salak insanlar çıkıp bela okur uzaylı gibi giyinir arabesk okur nanesinden muzuna götürür işi.. parayıda cebine indirir.. bu arkadaşlarımız bence gerçekten iyi birşeyler yapıyorlar.. en azından sanat diyebilirim yaptıkları müziğe.. bilgisayarla elektronik sistemle 3-5 ses verip arkasından geveleyerek bir yerlere gelmemişler oturup çalışmışlar türkiyedeki en kayda değer grup diyebilirim..
    Üye
    xx_kaan_xx
    Tarih
    27 Kasım 2009
  • Anket Elektro gitarınıza hangi marka manyetikleri tercih ediyorsunuz?

    gitara göre manyetik değişirki.. Marka olarak EMG tercih ediyorum genelde..
    Üye
    xx_kaan_xx
    Tarih
    27 Kasım 2009

Anket

ErenEge sorar:
Hangi Ahead marka baget?
  • 5ab
  • 5a
  • 5b Rock
//www.garaj.org