jackson çok iyi sert tonlar elde edildiği için metalci gitarı damgasını yemiş olsada harika clean tonlarıda olan ve birçok tarzı yapabileceğin bir gitar.. tamam bence jazz hoş olmaz ama blues neden olmasın?
metali beni yansıttığı için dinliyorum kendim için dinliyorum.. kendim için yapıyorum.. yaptığım şeyin ilgi çekmesi dinlenilmesi önemli ama dinlediğim müziği başka hiçkimse dinlemese de olur.. sonuçta kendim için dinlerim.. saygılar..
Yazılmasının ardından 25 yıl geçti. Hala dinlenir. Bir 25 yıl sonrada dinlenecektir. Metallica yı Metallica yapan şarkılardan. James ve ekibinin bu şarkıyı yazarken henüz 20 - 22 yaşlarında olmasıda ayrı bir olay. İnsan gurur duyuyor.