bende fly v var gayet memnunum sololarda çok rahat oluyor ayrıca hafif sayılır diğer gibson lara göre explorer da güzel ama ağırlıktan dolayı düz durmuyo kayıyo fly v dede oturarak çalma sorunu varki ben o pozisonda çalmayı sevdiğimden sorun yok...ses bakımından bakarsak ağaçları ve manyetikleri aynı şekilleri farklı çok büyük farklar olacağını sanmıyorum yani hangisinin şeklini seviyosan onu al:)