the man who sold the world un orijinali daha güzel ayrıca resmen kokaini çekip girmiş provaya...
kendini zor hatırlıyordu kurt cobain.
9 Kasım 2009 Pazartesi | Yazan: JackPeters
rakı da içerdi kurt cobain, bir yanına dave grohl'u oturtur, diğer yanına da david bowie'yi çekip fasıl yaparlardı.. courtney love mezeler bittikçe yeniler, kadehler bittikçe doldururdu.. ardından kapı çalar, kim o? hop eddie veder de damlardı sofraya.. ayağında şortu, kafasında beresiyle yanık yanık şarkılar söylerdi eddie de. ama sofranın bütün ağırlığını bozardı eddie. eddie veder çocuk gibi kalırdı kurt cobain ile david bowie'nin yanında. dave grohl zaten şamar oğlanıydı, enseye şapla töte parmaktı herkesle.. dave kalk olum sigaramı getir, dave olum koş bir çay demle, dave olum tüp bitti tüp iste, cobain ile david bowie'den indallah gelirdi çocuğa. aslında dave de çocuk değildi o dönemler, tam ergenlik çağı, büyüme dönemi. çocuk tüm bunları atmış tabi içine, dolmuş da dolmuş.. sonra o şamar oğlanı psikolojisiyle ben de kurt abi bowie dayı gibi olacam diye grup kurduysa da tutturamadı o işleri. albümü milyon sattı ama bana sorsan hala adam değil dave grohl. o nirvanadaki çemçük adam işte. üflesen uçar gider.