Bu anketi yapan anketöre ve yayınlayan ilgili arkadaşa sitem ediyorum. Sıkılmadınız aynı şeylerden? Bu soruyu 5 yıldır görüyorum burda farklı anketör kişiliklerden! Madem öyle
"Para olmadan müzik olur mu?" anketimi de tekrar yayınlayalım. Çok ısrar ettim fakat izin vermediniz! Oylamaya sunabilirim, tüm ilgilenenlere duyrulur... Yoksa anket içinde anket açmak gibi rezillikler tabi ki doğar. Sayın Anket Müdürü ve Müdüreleri lütfen sesime kulak verin, dudak alın! Alın verin garaj anketlerine, anket severlere, anketörlere can verin
:)