Anketi yapan kişi olarak yapmayayım her fikire açık olayım objektif olayım dedim ama dayanamadım.
Bana bak "hastalıklı piç" sen kim oluyorsun da 5 grupla 10'dan fazla stüdyo albümü,live albümler,konser dvdleri,e.p'ler yapmış; 2 yarı-solo albüm 2 de solo albüm yaparak ismini yüceltmiş; metal müziğin patladığı dönemde (88-89-90) grubu Primus ile tüm dünyada "Kim bunlar?!" dedirtmiş; bununla da kalmayıp bilboard listelerinde defalarca yer almayı başarabilmiş; Primus ile dünyanın en büyük müzik organizyonlarından biri olan "Woodstock"ta pek çok kez sahne alabilmiş; "South Park" çizgi dizisinin soundtrack şarkısının mimarı,Ozzy Osbourne,Metallica,Tom Waits,Limp Bizkit,Gov't Mule (The Allman Brothers),Buckethead,Tom Morello,James Hetfield,Jerry Cantrell,Adam Gates,Sam Bass,Gabby La La,Skerik,M.I.R.V,Phish ve Matisyahu gibi pek çok grup ve müzisyenle çalışmış; Yngwie Malmsteen'in bir kaç albümünde ses teknisyeni olarak yer almış; Prawn Song Records Plak Şirketi'nin sahibi; "Electric Apricot" ve "Pig Hunt" filmlerinin yapımcısı ve -kısmen- oyuncusu; şarap üreticisi; "South of the Pumphouse" adlı romanın yazarı; Carl Thompson bas gitarlarının yüzü; Kirk Hammet'ın okuldan arkadaşı; fanatik bir balıkçı olan Les Claypool gibi başlı başına bir akım yaratmış olan bir müzisyene bunları demeni çok küçük düşürücü buluyorum.Küfretmeliydim sana da neyse daha önce üyeliğim dondurulduğundan yapamıyorum.
Dünyanın en karakteristik sese sahip vokalistlerinden biri olmasının yanı sıra mükemmel olarak Bas Gitar,Whamola,Upright-Bass,Kontrbas,Banjo-Bassjo,Perküsyon,Davul,Klavye-Piano,Mandolin ve Gitar çalan bir müzik adamı olmasının yanı sıra; prodüktör,ses mühendisi,plak şirketi sahibi,şarap üreticisi,film yapımcısı,oyuncu,illustronist ve 2 çocuk babası,aile reisi olan kanımca "dünyanın en çok ünvana sahip en marjinal müzik adamı" olan böyle kutsal bi adama bunlara demen çok çok çok ayıp.
http://en.wikipedia.org/wiki/Les_Claypool
Yukarıdaki Wikipedia linkine bak lütfen "hastalıklı piç".
Gerçi seni de çok suçlamak istemiyorum biliyorum ki adına göre davranışlar sergilemeye çalışıyorsun.Ama gezegenimizdeki en önemli müzik otoritelerinin onayından geçeli yıllar yıllar olmuş bir müzisyeni yargılaman aptalca söylemeliyim "hastalıklı piç". ;)