O ölmeden önce Death bitmişti,artık Control Denied vardı..kim ne derse desin Chuck bu müziğe(yalnızca death metale değil Heavy Metale) pek çok şey katmış bir müzisyendi..daha da çok şey katacaktı..her şeyi ile örnek bir müzisyendi o..daha fazla yazmak anlamsız aslında..o içindekileri Gitarıyla,vokaliyle,yazdığı gerçekleri insanın suratına vuran sözleriyle anlatıyordu..ama ben içimdeki ona hayranlığımı anlatamam..seni çok özlüyorum Chuck..
Ankete gelirsek...bence daha güzel şıklar olabilirdi..veya en azından "diğer" bence yaşasaydı...son elemanlar hiç değişmezdi...değişse bile Chuck yine de grubun herşeyi olduğu için müziğin çıtasını yükseltmeye her albümde devam ederdi ama asla çıkardığı her son albüm için"bundan daha iyisi olamaz" diyemezdik..öyle bir insandı Chuck