Madonna'ya laf eden metalci arkadaşlar.Tamam metalcisiniz,sert müzik dinlersiniz,kafa sallarsınız pop müzikten nefret edersiniz ama biraz saygı.Madonna yaşayan en büyük sanatçılardan biri.Bence pop müziğin kraliçesi.
Mannequin filmi ne kadar şaçma olsada çok hoşuma gider.Hele filmin müziği ise Nothing's Gonna Stop Us muhteşemdir.Bir Jefferson Airplane başyapıtı.Sanırım şarkı yüzünden film hoşuma gitti...
o kadar nirvana dinlerim ama;
unplugged ı rezildi.
the man who sold the world un orijinali daha güzel ayrıca resmen kokaini çekip girmiş provaya...
kendini zor hatırlıyordu kurt cobain.