arkadaşım bu metallica değil ki çok tanınsın...Ayrıca hepimiz hardcore metalci olmak zorunda değiliz ki...
12 Ekim 2009 Pazartesi | Yazan: furkanmacit
Melodik death/doom metalden bahsediyoruz, verdiğiniz örnekler gerçekten alakasız olmakla birlikte fazlasıyla aşağılayıcı. Sentenced(r.i.p.)'dan sonra kuzey melankolisini en iyi yansıttığını düşündüğüm gruptur ETOS; sizin gibilerin dinlediği CoB'lara/Norther'lara(Sonraki yorum için: Hayır, Kalmah da bu özenti gruplarından değil.) benzemez. Benim, diğer anketlerde bahsettiğim "Finlandiya'nın müzik anlayışı"ndan kastım da dinledikleriniz değil zaten!