Metalci değilim ama hiçbiri için kılımı kıpırtdatmam.Hatta konuya tam cuk diye oturacak birşey anlatayım.Masstival 2007,ufak sahnede S.Bach'in çıkmasını bekliyoruz.S.Bach'dan önce büyük sahnede Avril konser veriyor.Bizim bulunduğumuz yere büyük sahnenin mesafesi yaklaşık 2-3 dakika yürüyerek.
Kılımı kıpırtdatmadım,gidip Avril'e göz bile atmadım.Heyecanla yerimde dikilip Baz'ı bekledim......