:D arkadaslar benım gorusum acık olarak
anket sahıbı olarak :D su ıyıdır veya bu kotu dıye yorumlamak bıraz bencıllık olur
cunku herkesın ayrı bır tarzı vardır
bana gore en ıyııı grup veya en ıyı musısyen dıye bısey yoktur
en iyiler vardır .))))
2. si bluese daha yakindir cunku 1. albumde biraz zamanin populer muziginden etkilenmistir Yavuz Baba.Ama 2 side ayri guzeldir.Sahsen ilk i daha cok dinliyorum ama genel olarak satilik bence daha guzel bir album.Kiymetini bilmek lazim 2 albumun de 3. bir Yavuz cetin albumu olamayacak :(
Rezil bir anket :).This Love Domination I'm Broken i koymayip art of shredding revol gibi sarkilara yer vermen cok sacma olmus :).Ama bunlarin arasinda 5 minutes alone derim...