Bence tam aksine böyle şıklara ve anketlere gerek var.Birçok metal dinleyicisi(ki onların kaliteli bir metal dinleyicisi olduklarına inanmıyorum ya neyse) Opethi sade ve sadece kuru gürültü ve brutal vokal olarak zannediyor.Bu yüzden biz Opeth dinleyicileri bu tür anketler ve sorularla Opeth i daha iyi bir şekilde tanıtmış oluruz diye düşünüyorum ...