Roger Waters diyorum. Her ne kadar -bana göre- gelmiş geçmiş en büyük müzisyenlerden biri olsa da, hırs ve artizlik yapma konusunda tarihe geçmiş biri.
Chuck Schuldiner yaşasaydı, Death, Control Denied ve genel olarak günümüz death metali şu an bambaşka bir yerde olurdu. Son dönemde kazandığı ivmeyi düşünecek olursak, progresif metalin bile profilini değiştirebilirdi belki de.
Negatif gerçekten güzel bir stüdyo.Crashı ve egeyi bilmiyorum. 440 ortasından kolon geçen akustiği kötü ve alanı küçük olan bir yer. Hangar zaten bakımsız,her şeyin kırık olduğu bir stüdyo. Dream sadece alanı büyük gerisi yok. Kartal sadece artislik yapan şunlarım bunlarım davul'da 10 tane zilim var diyen ama hepsi birbirinden alakasız akustiği abartılcak kadar iyi olmayan şişirme bir stüdyo. Frekans eskisi gibi değil ama yinede iyilerden. Bunların dışında izmirde güzel bir stüdyo daha var herkeste bilmez reklama girer diye bende söylemiyorum ama yeri narlıdere de arkadaşlar:))
Önce korsancıları halletmek daha zor geldi herhalde. Takıldığım nadir sitelerden biri daha sansürlendi. Hayırlı olsun kendilerine... Bize de yaşasın hackerlar demek düşüyor :A:A
Bunların arasında en baba Nat geo. Müzik kanalı olaraksa Vh1 iyidir. En çok da "100 Greatest Hard Rock Songs" programını beğendim şimdiye kadar. Bi dakika belgesel de olabilir o :A
jamsessiona iyi diyorsanız bravo :))) demek ki stüdyo görmemişsiniz... nasıl bu kadar oy almış şaşırdım. yerin altında leş gibi rutubet kokusu iğrenç bir akustik dapdaracık bir stüdyo. 5 kişi içeriye giremedik hem de a stüdyosu diye tabir edilen yerde... bir daha gideceğimi sanmıyorum. istanbulun en iyisi buysa ben müziği bırakıyorum arkadaş...