Master of puppetsla fade to black'in yerleri benim yanımda aynıdır ama fade to black beni alır başka yerlere master of puppets da mükemmel ama fade to blacki işaterledim :)))
Ben death vokal sevmediğim için harvest diyorum mükemmel bi parça gerçekten bi de bu şarkının başıyla şebo'nun mayın tarlası'nın başındaki benzerliğe dikkatinizi çekerim xDD