Sanırım araştırın diyen kişi hoparlörü açıp müziği dinlemeyi akıl etmiştir. Eminim daha ilk saniyede Japon diyecektir. "Eastern Sea" acaba neresi? Klipteki kız nedense geyşa gibi görünüyor. Bitişteki gong sesi de ne? vs vs... "big in japan" sözü şiire öyle ustalıkla örülmüş ki çevirmek gerçekten çok zor. Çeviri denemeleri yapan arkadaşları destekliyorum. Lütfen devam etsinler.
Tv artık izlenemeyecek kadar berbat bir duruma gelmiştir.Bunun sebebi topluma yararlı program vb. yayınların yerine toplumu uyutan gözünü boyayan yarışma programları,izdivaç vs. insanlığa hiçbir yararı olmayan bir topluluk haline gelmiştir ...
Opeth dir ne yapsa yeridir.Ama benim ev sevdiğim albümü Orchid tir.Çünkü diğer albümlerinde o Opeth e özgü hava yoktur sizi notalarıyla başka diyarlara götürür ama dönüş biletinizide elinize verir :D