Toplamda 110 kişi saçma sapan 2 şıkka oy vermiş şaka gibi...
Nirvana'yı ya dinlersin ya dinlemezsin. Modası geçmez dinlersin, özenti derler yine dinlersin. Çünkü soundunu seversin, hoşuna gidiyordur. Ne biliyim Kurt'ü seversin dinlersin ama bir şekilde dinlersin. Dinlemezsen de sevmediğin için dinlemezsin, tarzı hoşuna gitmez dinlemezsin.
Ne alaka özentilik? Ne alaka moda? Ayrıca bir grubun birkaç şarkısını bilmekle de o grubu dinliyorum denemez. Kısacası şıklar tamamen saçma.