Yorumlar

  • Parça Avril Lavigne - My World(türkçe Çeviri)

    süperr bir şarkı xD
    Üye
    avriLeBru
    Tarih
    1 Ekim 2009
  • Parça Grup Yorum - Uğurlama 2

    çok afedersin ama kulağını yıkatman düşüncesindeyim.
    en yakını bu olmuş, zaten çok komplike bir parça da değil...
    Üye
    alpine_zonked
    Tarih
    1 Ekim 2009
  • Anket Melodik death metal denince?

    amon amarth koyulmamış sen nası metalcisin
    Üye
    knight_templar
    Tarih
    1 Ekim 2009
  • Anket Hangi solisti seçerdiniz? (Melodic Death Metal)

    johan hegg ötesi yok bence onuda koymalıydın
    Üye
    knight_templar
    Tarih
    1 Ekim 2009
  • Anket Sizce hangi ikili ezer?

    vah cahil halk şurda bile oy vermeyi becerememişiniz ya helal olsun. bana göre 1. jasonla marty 2. de tarzlarını en sevdiğim alexi ve roope olur. dragonforcela slayera bile oy vermişler arch enemy e yok oy. yazık yazık
    Üye
    ComeClarity1
    Tarih
    30 Eylül 2009
  • Anket Sizce hangi ikili ezer?

    metallica elemanları bariz makarasına konumuş utanmadan oy veriyorsunuz :D herkes için değişkendir ama yıl 2003 dolayları jason gider metallica biter..
    dave mustaine+ cliff burton lu bir metallica olsaydı eğer herşey çok farklı olurdu elbette
    Üye
    basçı_fare
    Tarih
    30 Eylül 2009
  • Parça Pilli Bebek - Eylül Akşamı

    "yorgunsun
    akan sudan daha çok yorgunsun"
    yorgunum. çabalamaktan bıktım. bir şeyleri olduramamaktan, sensizliği daha derinde yaşamaktan..
    "yalnızsın
    bir damla kadar göl içinde yalnızsın"
    ve yalnızım.. yoksun. yoklar. sadece varım. son eylül akşamında sadece ben varım.*

    *Bir alıntı.
    Üye
    insane_im
    Tarih
    30 Eylül 2009
  • Anket en baba garaj üyesi ?

    En baba hindi...
    Üye
    insane_im
    Tarih
    30 Eylül 2009
  • Anket gitaristler söyleyin bana analog pedal mı efekt prosesörmü?

    analog gibi var mı ya, başbaşa bir akşam yemeği mesela..
    Üye
    Bryantin
    Tarih
    30 Eylül 2009
  • Anket en baba garaj üyesi ?

    en baba garaj üyesi niyeee bence.
    Üye
    systematic_
    Tarih
    30 Eylül 2009
  • Anket en baba garaj üyesi ?

    bence garaj bekçisi!! duy beni bekçi bey, artık yorumlarımı silmezsin :D
    Üye
    HellYea
    Tarih
    30 Eylül 2009
  • Anket Aşk mı? Para mı?

    İlk yarıda aşk alır,ikinci yarıda para beraberliği sağlar.90+3te ayrılık tribünden atlayıp sahaya girer,maç tatil edilir.Sonra hadi herkes evine...
    Üye
    ömür_törpüsü
    Tarih
    30 Eylül 2009
  • Anket Piyasada zor bulunan enstürman icracısı ?

    ayar vermek için kıçını yırtıp ayar olunca kıvırandır.
    Üye
    cehaletdelisi
    Tarih
    30 Eylül 2009
  • Anket Hangi Alman Grubu Daha İyi?

    o diilde bu alman milletinin dünyanın başına sardığı bi Modern Talking belası vardı,veba gibi yayılmıştı,hatırlamak bile istemem.
    Üye
    metaldaima
    Tarih
    30 Eylül 2009
  • Anket 80'ler mi? 90'lar mı? 2000'ler mi?

    80 ler de metal dinlemeye başlamıştık,bi boktan anladığımız yoktu,ne internet ne dergi ne de doğru dürüst albüm,öyle önümüze ne gelirse dinliyorduk,bu da büyük ihtimalle birinden kopyaladığın kasetti,ses berbattı yani ama süper eğleniyorduk,ruh dolu güzel zamanlardı.90 lar dersen,ne yaparsa yapsın,bizim neslin her zaman saygıyla anacağı Ahmet San sayesinde hayalini bile kuramayacağımız grupları seyrettik,Metallica,GunsnRoses,The Cult,Brian May,ilk stadyum konserleri.Bu yüzden benim için en değerli yıllar 90 lardır.2000 lerde ise ortalık 'metallica mı yeeaaa,bu ne yeaaa abi,grup mu yuuaee'diyen tuhaf tiplerle doldu.tabii bunu örnek olsun diye söylüyorum,kimse metallica sevmek zorunda değil elbette,ama bunu ifade etmenin daha iyi yolları vardır herhalde.Neyse uzattık,hey gidi 90 lar derim ben
    Üye
    metaldaima
    Tarih
    30 Eylül 2009
  • Anket Sizce en zor çalınan müzikt aleti??

    şu anketi yapan kişi ritm gitar ile electro gitar farkınıda bize anlatsa hoş olur:)) jınjınjın:)))
    Üye
    SingleBullet
    Tarih
    30 Eylül 2009

Anket

VargVikernes sorar:
Godslaying Hellblast
  • Güzel
  • İyiymiş (vay bee)
  • türkler Black Metalden uzak dursun
  • Hiç Sevmem
  • diğer (yoruma gellll)
//www.garaj.org