Cobain' in şarkılarını az çalışsanız bile mak. 2 günde çıkartırsınız ben çoğu şarkısını artık ezberledim her kosulda calıyorum da , diğer Aerosmith , Metallica gibi gruplara göre çok basit parçalar, sadece power chord larla bestelemiş cobain ama beni şu ana kadar en çok etkileyen insan O'dur çünkü çalışında ve müziğinde beni çeken birşey var gitarı çalışı çok güzel geliyor bana ne kadar çoğumuzun hoşuna giden o hızlı sololar sert riffler olmasada adamda ayrı bir yetenek varmış ne diyim :)