adamlar teli salık çaldı diye sendemi salık çalmak zorundasın onlar mi den çaldı diye re den çalamazmısın saçmalık çalarsın sanki bişey değişir. Sen gnr çalarken telleri yarım ton geriyorsun metallica çalarken miye alıyorsun başkasını çalarken başka yapıyorsun böyle yaparsan sapı katledersin söyliyeyim sap ayarı her hafta bozulur