Biz bu seneki turnelerinden sonra daha çalamazlar diyorduk ama :A Kirk gider, James ağlar falan..Ya da rahmetli olma ihtimalleri : ı Neyse.. :D
Yorumlarının aşmışlığı için teşekkürler Leviathan ^^
nerdeee eskii garajj pehh:S
16 Eylül 2009 Çarşamba | Yazan: erosramoz
müzikle ilgisi ne bu anketin adam gibi anketler yapın :S
16 Eylül 2009 Çarşamba | Yazan: LoungceAct
freak kitchen'ın "burning bridges" adlı parçasının solosu.. geçen dinledim dibim düştü bu kadar mı güzel solo atılır. herkese tavsiye ederim, gidin bulun dinleyin hemen.