introdaki white noise güzel fikir. şarkı da çok güclü başlıyor sadece kickler biraz az geldi bana sanki.
vokal double yapılarak daha belirgin hale getirilebilir. gitar ve vokalin eq la dip sesleri de kesilebilir.
genel olarak güçlü geliyor sesler ve bu günümüzde çok önemli...
başarılar dilerim.