nota bilmek bana göre biraz bonus kalır asıl müzikal zekanın yanında.Yani düşündüğünüzü farklı dille yazarmış gibi olur tab halinde çalışınca.Tabi kız tavlamak için gitar öğrenen ve bunu tablara abanarak yapan bir nesil var,ama nota bilmeden gitarı ağlatan bir Kerry King de var.Bana göre enstrümanda iyi olmak için tekniğin yanında üretkenlik de gerekir.Mesela cover yaparken fotokopi çeker gibi aynısını çalanı değil,kendinden bir şeyler katanı daha çok tutarım.