Hotel California hariç hiçbiri haketmiyor 1. olmayı,
Eruption gövde gösterisinden başka bişey değildir.nedir bu eruption sevgisi anlamıyorum. çok kötü bence onun yerine van halen ın spanish fly ı dinleyin. bence daha güzeldir eruptiondan ama yine de 1. olamaz
extreme - play with me derim...