Tokio Hotel'i aşağılamayı sevmiyorum çünkü benim dinlediğim bir grubu birileri aşağaıladıktan sonra nasıl hissettiğimi ben biliyorum... ama yine de Tokio Hotel'in müzikleri Scorpions ve Rammstein gibilerinkinin müzikleriyle karşılaştırılamaz. Dinleyen bilir...