eleştiriler geliyor :)
ruhun gemisi:
gitarı bi kanal daha cogaltıp sağ tarafın en sonuna panlayın. dinlerken çok zorluyor, birazda ekolayzırla yumusatılması lazım. tek taraftan cok köşeli geliyor ses. onun dışında şarkı güzel. vokali beğendim. biraz reverbü kıssanız tamamdır. nağmeleri çok güzel yapmış.
mutluluk masallarda:
gitar yine sol tarafta ve cogaltılıp ters tarafa da panlanması lazım. vokal bi daha kaydedilebilir.
burda davul öne çıkmış ve iyi geliyor. şarkı bi yerden sonra çok tekdüzeleşiyor.
biz her zaman:
en başarılı şarkı bu bence. vokale reverbü basmaktan vaz geçin 2009dayız artık. daha natürel bir tonlama kesinlikle daha samimi bir hava yaratacaktır. gitar panlaması yine sıkıntılı ama teknik olarak en güzel bu şarkıyı çalmış kesinlikle.
bascı gayet iyi 3 şarkıda da sade ve makul bir şekilde çalıyor ki bu en önemli şey.
davulcu bazen şarkıların tekdüze gitmesinden bayılır gibi oluyor sanki ama bunun çözümü şarkıların biraz daha gözden geçirilmesinde.
daha iyilerini bekliyoruz. başarılar dilerim.