Yorumlar
Anket
can sıkıntısına en iyi gelen?
plants vs zombies.. deneyin tavsiye ederim.
Üye
anomali
Tarih
19 Eylül 2009
Anket
Evanescence'ın şarkılarında ağırlıklı olan duygu desem !?
evanescence ile uçuyorum. başım dönüyor. kendimden geçiyorum. bunalım - nefret - üzüntü herşeyi birarada yaşıyorum. sigarayı bırakma isteğim doruğa çıkıyor.
Üye
anomali
Tarih
19 Eylül 2009
Anket
Günde kaç saatinizi GaRaJ'da geçiriyorsunuz?
1 saatimi garajda, 3 saatimi googleda ve 5 saatimi tuvalette geçiriyorum
Üye
anomali
Tarih
19 Eylül 2009
Anket
Elektro gitarınıza hangi marka manyetikleri tercih ediyorsunuz?
aferin. güzel anket.
SD ve EMG.
Üye
anomali
Tarih
19 Eylül 2009
Anket
Evanescencenin ağlatan şarkısı hangisidir??(yada ağlatabilecek dediğiniz)
ben bütün parçalarında ağlıyorum. bu kadar mı kötü düzenleme olur diye..
Üye
anomali
Tarih
19 Eylül 2009
Anket
Michael Jackson'ın en çok beğendiğiniz albümü ?
bad'i tek geçerim. smooth criminal için
Üye
anomali
Tarih
19 Eylül 2009
Anket
ülkemizdeki en iyi davulcu
doğaç titiz
Üye
Strongest
Tarih
19 Eylül 2009
Anket
En iyi Rush şarkısı sizce hangisi?
working man.. tabii ki.
Üye
anomali
Tarih
19 Eylül 2009
Anket
Eurovisiona hangi sanatçımız & grubumuz katılmalı?
hayko katılıp davut güloğlu parçası söylesin.. veya "akdeniz akşamları" da olabilir..
Üye
anomali
Tarih
19 Eylül 2009
Anket
En çok dinlediğiniz metal türü nedir?
yav ben dream theater dinliyorum. bunlardan hangisi oluyor?
Üye
anomali
Tarih
19 Eylül 2009
Anket
Nil Karaibrahimgil'i ne kadar çok seviyorsunuz
ben ona resmen aşığım be sen ne diyorsun :D
Üye
Strongest
Tarih
19 Eylül 2009
Anket
Hangi Tv kanalını izliyor sunuz?
trt şeş :D
Üye
Strongest
Tarih
19 Eylül 2009
Anket
Madonna'nın en çok beğendiğiniz albümü ?
madonnayı vai ile karşılaştırmayalım lütfen. kadının süper bir sanatı var bence. ve hatta iki tane..
Üye
anomali
Tarih
19 Eylül 2009
Anket
Sizce en iyi Jamiroquai albümü?
delisiyim tüm albümlerinin. jamiroquai olmadan bir miligram rakı içemiyorum.
Üye
anomali
Tarih
19 Eylül 2009
Anket
Linkin Park'a tavsiyem
ülkemize bir daha gelmelerini tavsiye ederim. zira ben konseri kaçırdım. çok üzgünüm.. (logout olur)
Üye
anomali
Tarih
19 Eylül 2009
Anket
Hangisi daha güzel
bence seda sayan
Üye
anomali
Tarih
19 Eylül 2009
Anket
Piyasada zor bulunan enstürman icracısı ?
icracıların en zor bulunanı "enstrüman" yazabilenlerdir.
Üye
anomali
Tarih
19 Eylül 2009
Anket
metal ve türevleri için en ideal sap ağacı hangisi?
en ideali kayındır. eğer karlı kayın olursa protest müzik yapılabilir.
Üye
anomali
Tarih
19 Eylül 2009
Anket
En Beğendiğiniz Metallica Üyesi ??
Dave Mustaine'in gitarlarını beğeniyorum.
Üye
anomali
Tarih
19 Eylül 2009
«
1
..
576
577
578
579
580
581
582
583
584
585
586
587
588
..
17032
»
Anket
nirvana
sorar:
en iyi joy division şarkısı!
love will tear us apart
she\'s lost control
shadowplay
passover
transmission
twenty four hours
atmosphere
new dawn fades
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket