Yorumlar

  • Anket En Beğendiğiniz Metallica Üyesi ??

    arkadaş 2 ismi kıyaslamış sanırım olabilir :)
    Üye
    tezersahan01
    Tarih
    19 Eylül 2009
  • Anket Stevie Ray Vaughan dinler misiniz?

    Evet kendisi neticede ikon bir müzisyendir, ancak ülkemizde değerli müzisyenler tanınmıyor, bu tamamen arkadaşlarımızın suçu değil bence...
    Üye
    Affedilmemiş
    Tarih
    19 Eylül 2009
  • Anket izmir stüdyolarında görmek istediğiniz amfi hangisi ?

    İstanbul'da yaşayan gitaristler şanslı. Çünkü Balyoz Müzik Yapım stüdyolarında;

    2 Adet ENGL Invader 150 ve
    2 Adet Marshall JCM 2000 TSL 100


    Bulunmaktadır.

    Tel: 0 212 292 17 55
    Üye
    theheavytimes
    Tarih
    18 Eylül 2009
  • Anket Hangi Alman Grubu Daha İyi?

    6 Eylül 2009 Çarşamba | Yazan: ComeClarity1


    herkesin zevkleri farklıdır.
    Üye
    portugese
    Tarih
    18 Eylül 2009
  • Anket Hangisi?

    porto şarabı
    Üye
    portugese
    Tarih
    18 Eylül 2009
  • Anket Evanescencenin ağlatan şarkısı hangisidir??(yada ağlatabilecek dediğiniz)

    18 Eylül 2009 Cuma | Yazan: -_Elbereth_-


    ya ağlarsın, ya ağlamazsın. artık duygular bile yapmacık olmuş...
    Üye
    portugese
    Tarih
    18 Eylül 2009
  • Anket 20 yıl sonra bile metallica dinler misiniz?

    Neden diyecek olursan Metallica nın yaptığı popüler içeriğin aksine, Megadeth'in içerdiği öğeler tamamen ticari olmayan, gerçek yaşanmışlık, sosyal olaylar, siyasi durumlar içerir. Yani grunge a yakındır duygu olarak.


    metallica'ya laf atarak bilge adam olma popülist romantizmi hiç bitmeyecek sanırım, bunu anladım artık. metallica'yı anlayamayan bir adam, megadeth'i hiç anlayamaz. aslında anlamak da denemez buna, sevmek daha ziyade. ama bir şeyi anladıkça daha çok seversiniz, çünkü anlam hayata mana katar. "master of puppets" ve "and justicefor all" albümlerini baştan sonra dinleyip anladıkça, anlayıp sevdikçe, hatta çalıp da sevdikçe megadeth zaten ötede duran bir basamak olarak belirir. ben de megadeth'i daha çok severim ama, megadeth'i daha çok sevdiğimi metallica'ya laf atarak duyurmak gibi bir ahmaklığa düşmem.

    öte yandan grunge sosyal olaylara bulaşmaz, siyasete hele hele hiç girmez. grunge'da insanın bizatihi varoluşu sorgulanır; hayata bir anlam katıp bulmaktan öte, hayatın anlamsızlığı vurgulanır.

    megadeth'teki isyan ise tamamen bambaşkadır; savaş eleştirilir, adaletsizlik örneklerle dinleyicinin önüne atılır, bizi yönetenlerin nasıl başa geldikleri anlatılır, mustaine'in deyimiyle büyük ülkelerin kanlı kökleri dile getirilir. peki tüm bunlar niçin dile getirilir, bir insan niçin eşitsizlikten rahatsız olup, savaşların olmamasını ister? insanların yaşaması için, daha iyi yaşayabilmeleri için. bir insanın kendini geçtim, diğer insanları düşünmesi, diğer insanlardan kendini sorumlu hissetmesi hayatına bir anlam bulduğunun yegane kanıtıdır, hayata tutunuşunun kuvvetinin en samimi göstergesidir.

    yani grunge ile megadeth özünde tamamen apayrıdır. ha, duygu olarak yakındır gibi saçma sapan bir yorum yaparsan, evet müslüm gürsesle dave mustaine de emin ol duygu olarak yakındır. kurt cobain'le ali şan'a ver cigarayı, onlar da duygu olarak yakın olurlar. zaten bir sevgi dünyasında yaşıyoruz. herkesi sevelim.
    Üye
    Leviathan
    Tarih
    18 Eylül 2009
  • Anket Aerosmith'in en guzel sarkısı hangisi

    ı dont wanna miss a thing
    Üye
    venomx
    Tarih
    18 Eylül 2009
  • Anket Nil Karaibrahimgil'i ne kadar çok seviyorsunuz

    ama ilaçlı maden suyu içirelim
    Üye
    metaldaima
    Tarih
    18 Eylül 2009
  • Anket Hangisiyle daha çok karşılaştınız ?

    haklısın,bu şekilde söylemek daha doğru
    Üye
    metaldaima
    Tarih
    18 Eylül 2009
  • Üye
    tover
    Tarih
    18 Eylül 2009
  • Anket en baba garaj üyesi ?

    bir sürü, müzik bilgisi ''slipknot'' ile sınırlı olan ergenlerin tam ortasında kalmışım. aman tanrım...

    Liste de nickimin olmamasını tercih ederdim.
    Üye
    PlayThatMusic
    Tarih
    18 Eylül 2009
  • Anket Hangisi?

    haftada bir içersen biradır tabi. her gün iç te göriyim ben seni 1 sene sonra.
    Üye
    PlayThatMusic
    Tarih
    18 Eylül 2009
  • Anket En sevdiginiz alter bridge şarkısı?

    Alter bridge yalan ha git ordan kardeşim creed e 10 dakar creed de mark tremontiyo vokal solo bile attırmıyodu o kadar egoist bi herifti. Seside arabesk vokali gibi alter bridgeden in loving memory dinle de gör cevheri
    Üye
    cglrnbl
    Tarih
    18 Eylül 2009
  • Anket en baba garaj üyesi ?

    sdasdsd xD
    Üye
    EverythingEnds
    Tarih
    18 Eylül 2009
  • Anket hangi şarkı?

    slipknot akar :D
    Üye
    EverythingEnds
    Tarih
    18 Eylül 2009
  • Anket Hangisi?

    bira hem doğal hem kral :D
    Üye
    storm_guitar
    Tarih
    18 Eylül 2009
  • Anket Hangi Alman Grubu Daha İyi?

    ayrıca Tamam b.g ile scorpions kıyaslanmaz ama blind guardian bu listeden helloween ile direkt çıkıp sıyrılabilecek kadar kuvvetli,köklü bir gruptur. Tokyo hotel ile scorpions kıyaslaması yapılmış gibi sapıtmaya gerek yok.
    Üye
    PlayThatMusic
    Tarih
    18 Eylül 2009
  • Anket Hangi Alman Grubu Daha İyi?

    16 Eylül 2009 Çarşamba | Yazan: cehaletdelisi


    ben ce direkt sen kendini öldür ya. veri israfı yapıyorsun yok yere.
    Üye
    PlayThatMusic
    Tarih
    18 Eylül 2009

Anket

nirvana sorar:
en iyi bush şarkısı
  • Swallowed
  • Glycerine
  • Machinehead
  • Warm Machine
  • The Chemicals Between Us
  • Alien
  • Body
  • Comedown
//www.garaj.org