JASON BECKER DERİM BAŞKADA BİRŞEY DEMEM
DİĞER SAYILANLARA DA SONSUZ SAYGIM VAR AMA BECKER HER YÖNÜYLE BİR EFSANEDİR BANA GÖRE!
SATRİANİ DE TARTIŞMASIZ ÇOK İYİDİR ama STEVE VAİ BİLMİYORUM O KADAR DA ABARTILACAK GİBİ GÖZÜKMEZ BANA.BELKİ EFECT OLAYI GİTAR DA PEK TAHAMMÜL ETTİĞİM BİR ŞEY DEĞİLDİR ONDAN OLABİLİR.