Yorumlar

  • Video Opeth - Harvest

    alıp götürüyor gerçekten kesinlikle katılıyorum..
    Üye
    bariscan1892
    Tarih
    15 Eylül 2009
  • Parça Opeth - Lotus Eater (the)

    5:45 ile 7:25 arası harika olmuş bence
    Üye
    bariscan1892
    Tarih
    15 Eylül 2009
  • Anket lordi, slipknot gibi gruplar sizce neden maske takıyor?

    kesinlikle ilgi çekmek..akıllıca başka bi sebebi varsa bilmek isterdim..
    Üye
    bariscan1892
    Tarih
    15 Eylül 2009
  • Anket Dream Theater'ın Train of Thought albümündeki en iyi parça ?

    Aslında Vacant'la Stream of Consciusness'ı tek şık yapmam gerekiyomuş ama neyse.
    Üye
    Sandman35
    Tarih
    15 Eylül 2009
  • Parça Opeth - Burden

    bu albümdeki en güzel parça diyebilirim..
    Üye
    bariscan1892
    Tarih
    15 Eylül 2009
  • Üye
    iced_earth91
    Tarih
    15 Eylül 2009
  • Anket slipknot ne tür müzik yapıyor?

    bence end metal la alakası yok :D onların tarzı ben nu hem thrash
    Üye
    EverythingEnds
    Tarih
    15 Eylül 2009
  • Üye
    portugese
    Tarih
    15 Eylül 2009
  • Anket Kiss grubunun en iyi ses sahip vokalisti sizce hangisi?

    Baterist :P

    Davulcu derler ona.
    Üye
    fibonacci
    Tarih
    15 Eylül 2009
  • Anket Sizce Hangi Baterist?

    bence nirvanadaki kariyerini düşünürsek dave grohl diyorum..ahh kurt ölmeseydi :/
    Üye
    yitte
    Tarih
    15 Eylül 2009
  • Anket Aşk mı? Para mı?

    güzel yorum :)
    Üye
    yitte
    Tarih
    15 Eylül 2009
  • Anket muse denince akla...

    new born
    Üye
    venomx
    Tarih
    15 Eylül 2009
  • Parça Nirvana - Nevermind

    birsürü var da tembeliz biz kardeşim uğraşmıyoruz ki...başlıcam böyle işe her enstrümanın tabı notası herbişeyi var davul için hiçbişey yok kafayı yicem.
    Üye
    yetmen
    Tarih
    15 Eylül 2009
  • Anket Türkçe Müzik çalar mısın diyen zihniyete ne cevap vermeli?

    ...velhasıl aslında bu bir anket değildir, maalesef insan yapımızın bir anlamdada sığlığını,kulaktan dolma bilgiyle konuşması ve birçok mevzuda ezbere davranması vs.... vs... bir çok defa şahit olmuşumdur bu soruya.."Türkçe Müzik çalarmısın?" Ne demek :)))) yani bu soru mu? Temenni mi, fantazi mi?....anlayan var mı.....değişik yaklaşımlar da var tabi....bir kere size bir şey çalınıyosa hava da cıva da olsa bunu saygıyla dinlemeniz gerekir, yani nedir şöyle bişey mi var bana Arapça bir Gm7 sesi verirmisin? ya da Flemenkçe bir La alayım , gibi bişey bu saçma....
    ilerleyen diyalog aşamalarında şu da olmuştur , ya ama biz anlamıyoruz ki senin çaldığından :))) şunu söyleyesim gelir Angut musun? Ya da idiot musun?....Tüm bunlar ezberci ve basmakalıp edinsel cehalettendir.
    Ama malum şahsı muhterem profili cep telefonu zil sesi çaldığında "Bach dan" Minuet çalar, ya da mozart ın Turk marşı..... O zaman yaw biz bundan bişey anlamıyoruz demez çünkü sürü psikolojisi gereğince bu popülerdir . tencere tıngırtısına **ç sallamak da ayrı bir reaksiyondur, anlamak ,anlamaya çalışmak,ezber bozmak, doğmatik laflar dışına çıkabilen insanın soracağı soru değil tabi bu.....Ortalığı biraz karıştırayım buyrun arkadaşlar sıra sizde biraz hareketlendirin ortamı...
    Söz vatandaşta.....

    Sanırım bazı arkadaşların okuma ve anlama problemi var
    1 daha okuyun bakalım. Türkçe ya da Türkçe sözlü müzikle ilgili bir problem var mı?
    Üye
    erklaw
    Tarih
    15 Eylül 2009
  • Anket Türkçe Müzik çalar mısın diyen zihniyete ne cevap vermeli?

    ...:))) hakikaten çok ilginç yorumlar var pes doğrusu, Türkçe Sözlü Müzik ve bununla ilgili ankette ne var , ya da nasıl bir alaka kurdunuz merak ediyorum biri bana açıklasın.....
    Üye
    erklaw
    Tarih
    15 Eylül 2009
  • Anket Klasik gitar mı elektro gitar mı daha cok emek ister?

    kesinlikle klasik gitar daha çok emek ister müzikten anlayan herkezde bunu bilir zaten
    10 Eylül 2009 Perşembe | Yazan: -urgehal-


    +9999,99999...
    Üye
    hope_lives
    Tarih
    15 Eylül 2009
  • Makale Hendrix'in Mirası

    Herkes bana soruyo hendrix'in nesi var ben bile daha iyi çalıyorum: Ben hayır diyorum sen onun çaldıklarını çalıyosun o çaldıklarının çoğunu sıfırdandan yaratıyor. Teknik olarak çok iyi olmayabilir ama Jimmi Hendrix olmasaydı rock ve metal müzik şu anki konumunda olmazdı. Kısacık hayatında neleri değiştirdi. Şu an Hendrixten ilham almayan gitarist yoktur. Bazıları ben almadım sevmemde der bende senin sevdiğin gitarist ondan ilham almıştır derim.
    Önemli olan virtüöz olmak değil yaratıcı olmak. Soloyu hissetmek bi little wing solosu, comfortably numb solosu bunlar usta işidir. Mükemmele yakındır.
    Son dönemde çıkan daha doğrusu kullanımı artan değişik efekleri yersiz buluyorum. Şunu söylemeliyim ki çok az bir pedaldan amfi didtorjını kadar net temiz ve tatmin edici bir distorjın tonunu alabilirsiniz. Setup konusunda hiç teferruat sevmem çünkü rock müziği giderek teknoya kaydırtıyor. Reverblü bir mesa booggie kafa marshall kabin morley wah. Bunlar yeterlidir
    Üye
    cglrnbl
    Tarih
    15 Eylül 2009

Anket

Pandora poe sorar:
Stüdyo açsaydınız adı ne olurdu?(rap stüdyosu ama)
  • TNT Records
  • The Asylum Records
  • Kadıköy Acil Underground
  • c4 Records
  • Başka Fikrim Geldiiiii!!(yorum)
//www.garaj.org