sana ne, sanamı soracağım ne yazacağımı,istediğim yorumu yazarım,o da benim görüşüm ,kıllanmaya devam et,adamın avukatımısın,bırak kendi cevap versin,öyle her lafa sazan gibi atlama.evet belkide gerçekten çok iyi çalıyordur veya hiç çalamıyordur,o cümle olayın gitarla alakası olmadığını anlatmak içindi.