Yorumlar

  • Anket Thrash Grubu icin İsim Arıyoruz ??

    direk seksüel dalmışsınız olaya,çok itici durur.Beyin kıvrımı ya da iris koyun illa organ adı koyacaksanız.
    Üye
    ömür_törpüsü
    Tarih
    14 Eylül 2009
  • Anket SlipKnot' ı seviyormusunuz?

    slipKnot fanları hadi oylayalım geçtiler bizi :D
    Üye
    JigSaW
    Tarih
    14 Eylül 2009
  • Anket slipknot ne tür müzik yapıyor?

    endüstriyel metal?
    bana sorarsan slipknot'ın yaptığı müzik türü :D
    Üye
    JigSaW
    Tarih
    14 Eylül 2009
  • Anket En çok dinlediğiniz metal türü nedir?

    aaaa kill_it aynen ya nası unuttum püh bea :P
    Üye
    JigSaW
    Tarih
    14 Eylül 2009
  • Anket Linkin Park'a tavsiyem

    cahilliğime ver :D
    Üye
    JigSaW
    Tarih
    13 Eylül 2009
  • Anket Hangi üniversitenin bahar şenliğinde performans grubu olarak sahne almak isterdin?

    bu arada bir yorum yaparken suçlama, hakaret ya da tahrik içerikli olmamasına dikkat et, adamakıllı yorum yaz... Kişisel komplekslerinle bir noktaya gelemezsin, burada grup yarıştırmıyoruz! Soruyu doğru düzgün oku, anlama kıtlığın varsa da kendine sakla! kusura bakma, daha fazla yorum yapmayı düşünmüyordum ama senin gibi zihinsel engellilerin lüzumsuz yorumlarını engelleyebilmek için böyle bir asgari seviyede açıklama yapma gereği hisettim...
    Üye
    Sarhosasik
    Tarih
    13 Eylül 2009
  • Anket sizce paraya en cabuk ve en rahat hangi muzik türüyle ulasabiliriz ?

    yani en çabuk ulaşmak için bazen herkesten farklı yapmak daha kolay olabilir, ülkemizde rock ve metal üzerine ağırlık verilmiş durumda, insanların dinleyip sevebileceği başka tür müzikler kendi alanınızı oluşturup çabuk başarı ve ün getirebilir... Ör: Bora UZER
    Üye
    Sarhosasik
    Tarih
    13 Eylül 2009
  • Anket Hangi ikili daha iyi?

    kirkle james 40 yıl uğraşsalar bi hangar18 çıkaramazlar ortaya. marty friedman gibi birinin adını james in altında görmek çok üzdü beni.
    Üye
    brnyldrm
    Tarih
    13 Eylül 2009
  • Anket Les Claypool denince akla ilk ne gelir?

    bu aralar herhalde bekçi uyuyor, nedir bu dengesiz tiplerin abuk sabuk lafları, adamakıllı konuşmayı bilmek gerek önce!
    Üye
    Sarhosasik
    Tarih
    13 Eylül 2009
  • Üye
    Sarhosasik
    Tarih
    13 Eylül 2009
  • Anket Guns N' Roses'ın son albümü Chinese Democracy'i nasıl buldunuz ?

    bundan böyle guns and roses benim için bitmiştir artık dediğim albumdür, velvet revolversçıyım!
    Üye
    Sarhosasik
    Tarih
    13 Eylül 2009
  • Anket Sizce Satriani'nin gitarı mı Vai'nin gitarı mı daha kullanışlı?

    çok saçma bir anket, milletin soruya bile bakmadan şıklara göre seçtiğine eminim yani satriani mi alırsın vai mi gibi bir soru bu, arkadaşım kullanışlı gitar nedir ya?! mutfak robotu mu bu! bu iki mükemmel gitarist kendi müziklerinin karakteristiğine göre gitarlarını yaptırıyorlar, sen gidipte "aa vai baba naptın ya bu gitarı bırak bak satrianinki daha kullanışlı" diyeblrmsn. bekçi lütfen anketlere dikkat edelim...
    Üye
    Sarhosasik
    Tarih
    13 Eylül 2009
  • Demo Bulutlar ve Röntgenler - Piyon

    öncelikle tebrik ederim. demonuzu buraya koyduğunuza göre ufak tefek eleştirilerle daha iyisini bulmak istiyorsunuz. o zaman başlıyoruz...

    bir zamanlar da ki lead gitar ya akortsuz ya sap ayarında problem var.

    şarkılar genel olarak ise biraz ekolayzır istiyor kayıtlar yer yer çamurlanmalar mevcut.
    vokal kayıtları güzel olmuş. belki daha çok back vokal kullanılabilirdi nakaratlarda. birde vokal mevcut miksin biraz fazla önünde kalıyor gibi biraz daha oturtulması şart.

    gitar soundu biraz cılız kalıyor genel olarak sıkıntısı bu. bu sorun kolaylıkla aşılabilir.

    bütün şarkılar sound olarak cansız geliyor. belki bir limiter ve biraz masteringle oynayarak bunlar aşılabilir. bu sayede hem tüm kanallar birbirine daha iyi kenetlenir hemde daha canlı ve bütün bir sound çıkar.

    sözler başarılı, şarkı söyleme tekniği güzel. gitarlar zenginleştirilebilir ve daha dolgun modern soundlar tercih edilebilir.
    başarılar dilerim
    Üye
    kutay__
    Tarih
    13 Eylül 2009
  • Anket Gelmiş Geçmiş En İyi Gitar Solosu Hangisi?

    gelmiş geçmiş en iyi gitar solosu ilk 100ünde ilk sırada hotel california vardı sanırsam... 3 sene mi ne oldu araştıralı, tam hatırlamıyorum ama... Bu arada her ne olursa olsun en duygusal olanı hotel california diyeblrm ;)
    Üye
    Sarhosasik
    Tarih
    13 Eylül 2009
  • Anket Pearl Jam'in en iyi şarkısı?

    aynen bende severim tüm şarkılarını...
    Üye
    Sarhosasik
    Tarih
    13 Eylül 2009
  • Anket Duman'ın yeni albümü nasıldı?

    bu arada önceki yorumda "tekrara düşmüşler" olacak yanlış anlaşılmasın...
    Üye
    Sarhosasik
    Tarih
    13 Eylül 2009
  • Anket Duman'ın yeni albümü nasıldı?

    eskiden kulağa hitap ediyordu ama şimdi halt etmiş, 2 album çıkardı beğendiğim şarkı sayısı 4 tane, ekibi de katmışlar vokale back vokal yapsınlar diye, bar çıkışı kör kütük sarhoş tipler söylüyormuş gibi bazı şarkılar, buna nazaran solo bölümleri fena değil, ama çoğu şarkı eskilerin yeni versiyonu gibi, tekrar düşmüşler beğenmedim, duman artık düşüşte...
    Üye
    Sarhosasik
    Tarih
    13 Eylül 2009
  • Anket slipknot ne tür müzik yapıyor?

    endüstriyel metal?
    Üye
    Sarhosasik
    Tarih
    13 Eylül 2009
  • Anket Güle oynaya başladığınız stüdyoda canınızı sıkmayı başarması olası şey?

    kendi işinde stüdyonu kurmuş işletiyo gibi yaparak kendi evrenini oluşturmuşsundur ama tam kayıda girdiğinde müşteri gelir ohoo al bi de burdan yak..mecburen ne idüğü belirsiz insanların kaydını alırsın ve bizim iş yatar..
    13 Eylül 2009 Pazar | Yazan: eyllin
    ne demek istediğini anlayamadım, stüdyo mu işletiyorsun yoksa gibi mi yapıyorsun :S neyse evet, o deneyimsiz gruplar çoğu zaman içlerinde bir miktar vandalizm barındırırlar ;) bence stüdyonun yeri ve ortamıda(atmosferi) önemli, oturacak yer olmayan, havalandırması rezil olan, küçük olupta tıklım tıkışık içeri doluşmak zorunda bırakan, kirli olan, duvarlarındaki yalıtım malzemesi 1nci dünya savaşından kalma gibi duran bir stüdyo ortamı insanın canını sıkar soğutur, hele bir de stüdyonun ulaşımı zorsa gruplar daha çalışmaya başlamadan tüm morallerini ve dikkatlerini yitirebilirler. Eğer bir grup üyesi iseniz zaten ekibinizi siz seçmişsinizdir büyük olasılıkla, onların fazla sorun yaratması mümkün olmaz ;)
    Üye
    Sarhosasik
    Tarih
    13 Eylül 2009

Anket

verrater sorar:
Alexi Laiho hangisinde daha iyi?
  • Scream vokalde daha iyi
  • Gitarda daha iyi
  • hem gitarda hem de scream vokalde iyi
  • ikisinde de kötü
  • yorum yapacağım
//www.garaj.org