Ayrıca berbat diye fikir belirtenlere insan olamazsın gibi bir yorum yazılmış.Demoya yorum yazanlara ettiğinzi teşekkürden anladığım kadarıyla parçayı cover yapan grubun üyesisiniz.Verdiğiniz tepkiyi bir daha düşünün.Ortada beğenilmeyen ve kötü bulunan bir parça varsa buna kimisi kötü der,kimis kötü bulsa da çalışmaya devam,fena olmamış vb gibi laflar eder,kimis olmamış der,kimisi berbat der.Ortada bir hakaret ya da terbiyesizlik yok,ama''insan olamazsın''cevabı terbiyesizliktir.Daha düzgün yorum yazın,size hakarette bulunmayan birine verdiğiniz cevabı okuyarak tekrar düşünün.Emek verilen her şey güzel olmak zorunda değildir.Bir şarkı icrası için yapılan''BERBAT''kelimesi de''SAYGISIZLIK''değildir.