heretixlavearkadaşım bak ben gırtlak yapıları uymuyor dedim ama ne kadar doğrudur onu bilmiyorum dedim! ha tamam kapak yapma niyetindeysen onu bilmem...
o değil de bir şarkı vardı: "boka sardı garaj.org" diye, ona n'oldu acaba..
8 Eylül 2009 Salı | Yazan: -_Elbereth_-