marilyn manson'da "imaj kaygısı" dediğiniz şey ulaşmak istediği amaçtandır. adamın amacı otoriteleri rahatsız edip dikkatlerini çekmek, gençlerin akıllarını isyankar sözlerle doldurmaktı. istediğine ulaşmak için doğru yolları kullandı ve başardı da. ama sistem onu da çok iyi kullanarak kendinden biri yaptı, şimdilerde mtvde aşk şarkıları söylüyor.
madem zenciler metal müzik yapA(!)mıyor, çünkü gırtlak yapıları uymuyor (lafa bak ya ahaha :)) bu adamın yaptığı nedir peki? bakın tam da "sabah kalktım yüzümü yıkamıyorum" tarzı asilik türünde bir müzik, demek ki oluyormuş :) yetmedi mi? şu adamı da bir dinleyin, kendinizden utanın :):
kanca kimdir ne işle iştigal eder kendileri varsa bi albümü dinleyelim yorum yapalım ama yoksa albümü olmayan her grup rock jargonunda "amatör" gruptur.
def lappard rock tarihinde çok öne çıkmış bi grup değildir ama burdaki istatistik gerçekten korkunç hani mutlaka bilinmesi gerekiyormu orası tartışılır ama ee rock müzik diniyorum demek o kadarda basit olmamalı güncel grupları dinleyen arkadaşlar bu soundlar gökten vahiy olarak inmedi belli bi süreçten geçildi ve gerçekten anlamak için biraz eskilerden bişeyleri dinleyip bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmamak gerekiyor bence saygılar.......
oradayken sorun yoktur millet evine dönünce atıp tutmaya başlar yani kötü diye festivali terkedene hiç rastlamadım ama dönünce böyle bilgisayar karşısında sıçp sıvamaya çalışanları iyi biliyorum.
rock müzik,satanist kılıklı eziklerin yaptığı safsatalar değil beğenmediğiniz;jimi hendrix,chuck berry,her ne kadar alakasız olsa da living colour'dur.