Anket güzel olmasına güzel de şıklar biraz daha fazla olabilirdir. Metallica'nın en sevdiğim parçası Master of Puppets'tır, dinlersem bu parçayı dinlerim, haa, bir de Orion'u. Genel manada tarzım değildir Metallica. Metallica'nın progressive şarkıları ilgimi çeker.