Yorumlar

  • Anket Hangisi daha güzel

    şaka bence bu anket:)
    Üye
    hafifdeli
    Tarih
    6 Eylül 2009
  • Anket AC-DC'nin en iyi parçası?

    hepsi iyidir iyi.
    Üye
    ExoduseM
    Tarih
    6 Eylül 2009
  • Anket Bu yıl rock coke 2009 hangi grubu görmek isterdiniz

    nine inc nails gelsin, the prodigy gelsin sonra türkiye'den duman, manga falan cıksın...

    anket yaparken biraz ayarlı yapın da mantıklı olsun. ayarlayın tarihi sonra zırt pırt karsımıza cıkmasın.
    Üye
    ExoduseM
    Tarih
    6 Eylül 2009
  • Anket Numetal mi? Heavy Metal mi?

    faith no more da crossover yapıyor ve nu metalin kalıplarını bu adamlar yarattı antraxla beraber. bu bağlamda haklısın ama yine de ayiptir ratm gibi bir gruba nu metal demek : )
    Üye
    PlayThatMusic
    Tarih
    6 Eylül 2009
  • Anket En İyi Tenacious D Şarkısı..?

    11 Haziran 2009 Perşembe | Yazan: Oysterhead


    tamam abi hemen açalım ufukları... teşekkürler emir kipin için. uyguladım ve ufkum fena oldu.
    Üye
    PlayThatMusic
    Tarih
    6 Eylül 2009
  • Anket Numetal mi? Heavy Metal mi?

    3 Eylül 2009 Perşembe | Yazan: cehaletdelisi


    ratm a da nu metal demek ne büyük bi cehalettir be kardeşim.

    bu adamlara punk desen anlarım

    hardcore desen yine anlarım

    ama nu metal dersen grubun bütün karizmasını çizdirirsin. gel sen en iyisi ratm ı bir hardcore grubu olarak bil. ve sana crossover denilen müzik türünü de araştırmanı öneririm. ki kendisi 2000li yıllarda atmosferik metal gibi sonradan türeme bir müzik kavramı değildir.
    Üye
    PlayThatMusic
    Tarih
    6 Eylül 2009
  • Anket En çok dinlediğiniz metal türü nedir?

    şimdi bi tane tanrı var. savaşa barışa petrole dünyevi işlere bakmıyor. kültür sanat tanrısı bu. böyle kendine isimler belirlemiş. işte efendim nu metalden antrax grubunu bulmuş, thrash ten exodus u bulmuş heavmetal den saxon u bulmuş death den death i bulmuş. tarzlarının isimlerini de belirlemiş. ''yavrucuğum siz death diye birşey siz nu diye birşey yapacaksınız'' gibilerinden. tarzlar işte böyle türemiş. gerçekten hiçbiri birbirinden türememiş müzik tarzları. progresif hangisinden türemiş acep çok kasmak lazım. : )))
    Üye
    PlayThatMusic
    Tarih
    6 Eylül 2009
  • Anket En çok dinlediğiniz metal türü nedir?

    angisinden türemişse onu işaretlesen mantıuklı olur bence
    2 Eylül 2009 Çarşamba | Yazan: JigSaW


    mantık buysa bence oraya bir tek müzik şıkkı koysan yeterli olmazmıydı ? hepsi müzikten türedi çünki.
    Üye
    PlayThatMusic
    Tarih
    6 Eylül 2009
  • Anket slipknot ne tür müzik yapıyor?

    napalım nikahımıza mı alalım yakışıklılar diye ? abicim bu kadar şekilci olmayın zira müziği unutuyorsunuz. ( hoş ne kadar bildiğiniz de ortada ya) işte mtv ile büyüyen bir nesil ve getirdikleri.
    Üye
    PlayThatMusic
    Tarih
    6 Eylül 2009
  • Anket hangisi en iyi iskandinav grubudur?

    abi şu yazdığını bi iyice okur musun? :)
    Üye
    heretixlave
    Tarih
    6 Eylül 2009
  • Anket Opeth'i başka gruplara değişir miydiniz?

    sen getir malın iyiyse düşünürüz birşeyler
    Üye
    kopilcik
    Tarih
    6 Eylül 2009
  • Anket Türkçe Müzik çalar mısın diyen zihniyete ne cevap vermeli?

    türkçe mi? yok kafaya bişey geçir git abi türkçede neymiş türkçe müzik neymiş abi bunları nedir anlamıyorum ya nesiniz siz ingiliz italyan amerikada falan mı doğdunuz bu kadar küçük görüyosunuz ama emin olun bayıla bayıla dinlediğiniz gruplardan çok daha kaliteli müzik yapan türk gruplar var yıllarca çalışıp anca onların seviyesine gelebileceğiniz hatta belkide gelemiyceğiniz kalitede müzisyenlerimiz var niye bunlara sahip çıkmıyosunuz şimdi benim yazdıklarımada tepki verirsiniz eminim gerçekten yazık
    Üye
    Xir Gitaristi
    Tarih
    5 Eylül 2009
  • Anket Zenciler metal müzik yapabilir mi?

    hahaha zenciler de metal için yanıp tutuşuyorlardır blues, jazz, funk gibi müziklerle uğraşırken... cesaret edemiyolar bence yeni bir devir açmaya... yemiyo yani.
    Üye
    PlayThatMusic
    Tarih
    5 Eylül 2009
  • Anket Zenciler metal müzik yapabilir mi?

    bu ne garip bi anket olmus ya..ırkcılıktan baska bisey cıkaramadım:@
    Üye
    kill-it
    Tarih
    5 Eylül 2009
  • Üye
    Kentclub
    Tarih
    5 Eylül 2009
  • Anket Sizce Megadeth'in The System has Failed Albümündeki en güzel şarkı hangisi?

    bu kadar emo da olunmazki arkadaşlar dalga mı geçiyorsunuz yaw tabii ki kick the chair:D
    Üye
    bloodredhatred
    Tarih
    5 Eylül 2009
  • Anket Stevie Ray Vaughan dinler misiniz?

    srv yi bilmemek ayıp birşey bence yahu doğru dürüst bi müzik muhabbetinde insan bir kere olsun duymazmı..
    Üye
    CromienBand
    Tarih
    5 Eylül 2009

Anket

13_Cuma sorar:
En iyi Green Day şarkısı
  • 21 Gun
  • American İdiot
  • Holiday
  • 21st century breakdown
  • boulevard of broken dreams
//www.garaj.org