3 Eylül 2009 Perşembe | Yazan: cehaletdelisi
ratm a da nu metal demek ne büyük bi cehalettir be kardeşim.
bu adamlara punk desen anlarım
hardcore desen yine anlarım
ama nu metal dersen grubun bütün karizmasını çizdirirsin. gel sen en iyisi ratm ı bir hardcore grubu olarak bil. ve sana crossover denilen müzik türünü de araştırmanı öneririm. ki kendisi 2000li yıllarda atmosferik metal gibi sonradan türeme bir müzik kavramı değildir.