Sanal ortamda, bir şekilde "tartışarak" kendimizi ifade etmekse eğer yaptığımız, senin tarzın hakikaten çok yakışıksız kalıyor tartışma sözcüğüyle karşılaştığında. Kendi kendine "hede hödö!" dedikten sonra, "bıdı bıdı." diye bir de kendine has açıklama yapman gerçekten müthiş olmuş. Hem sazan hem de komik biri olarak şunu söylüyorum: Dream Theater'ı severim. Hem de oldukça fazla. Ama o konsere gitmezdim bu grup için. Gidebilmeyi sadece Cynic için istemiştim; zira bir kez daha canlı izleme fırsatı bulabileceğimi sanmıyorum. Ha bir de performansları karşılaştırılırsa o gece içindeki, Cynic çok daha fazla izlemeye değer olduğunu ispatladı.
DN: Sevgili
metaldaima, eğer ki bir cevap verecek olursan, lütfen, tartışma kriterlerine uygun olsun. Teşekkürler.