4 Eylül 2009 Cuma | Yazan: hay aqq
4 Eylül 2009 Cuma | Yazan: Leviathan
ikisinin de yaptığı müzikleri yapacak kapasiteye sahibim
PlayThatMusic
2 Eylül 2009 Çarşamba | Yazan: cehaletdelisi
3 Eylül 2009 Perşembe | Yazan: meg-a-deth
her zaman böyle komik birileri çıkar,koskoca dt gelmiş adam alt grubu kaçırdığına üzülüyor,eminin cynictekiler bile bu saçma yoruma çok gülerdi
12 Ağustos 2009 Çarşamba | Yazan: metaldaima