2000li yillar bugun piyasada olan bir cok grubun everesti oldu. ben sirf piyasa olduklari icin bir cesit savunma mekanizmasi tetiklediklerini dusunuyorum. cogu zaman dogruluk payi olan bi yargi ama bunu saglayan da yine biz olduk. bana gore 2000li yillarda gercekten dinlenmeye deger gruplar turedi (staind, seether, 10 years, linkin park, slipknot vs...) onlari rezil eden kitleleri ve kitlelerinin dusunce tarzlari. ayni nedenlerden dolayi metal muzik ne oldugu hakkinda ufacik bir fikir kirintisi dahi olmayan insanlara gore sacma sapana ya da baska birseye donustu... bunu yapan insanlara karsi ne tur bir bakis acisi edinilebilecegini hepimiz az cok kestirebiliriz. benim sorumsa su; nefret ettiginiz insanlar gibi davranirken aklinizdan neler geciriyorsunuz?