rage againts the machine diye bir grup duyaniniz var mi? sordugum icin utaniyorum ama nu metali korn'un turettigini soyleyen sacma sapan bir blog okudum. bilir misiniz? bir diger arkadas nu metal boktandir falan yazmis. bu tip adamlar yuzunden her halta kilif uydurulur oldu. emo boyk metal iyk pop bilmem ne... emo var emo var rocker var rocker var insan var insan var. insan ayni olunca kilifi da farketmiyor ne yazik...
ya allah askina sen ne biliyosun ki madem o kadar muhtesemsin neden hala garajda fink atiyosun neden millete camur atip duruyosun elestiri yapiyosan yap ama elestiri yap 3 kurusluk kulturunle millete artistlik yapma. o kadar biliyosun da merak ediyorum ne kadar caliyosun? her ankette senin takinti kokan ignelemelerini gormekten biktim sus artik.
iyi de arkadasım pop 20 listesinde görmen en popüler 20 müzikten biri olmasıdır.yani bunun bildigimiz pop müzikle alakası yok(diye biliyorum varsa düzeltmek isteyen düzeltsinn yanlısımı)
gayet başarılı bi grup, türkçe indie yapıyorlar kusursuz diyebiliriz ilk albüme göre, illa benzetmek gerekiyorsa artic monkeys ten etkilendikleri kesin..
black metal i ayrı bir müzik olarak yorumlamak lazım bence. metal müzik öğelirini barındırıyor ama bir dinin ilahisi gibi bunun için olumlu yorum olmasına gerek yok metalciler falan da akın etmez olsa olsa sadistler akın eder