"baba konser mükemmeldi ya gittik içtik eğlendik, ortam süperdi herkes giymiş tişörtleri, sahne şovları zaten inanılmazdı adamlar yıktılar ortalığı her şey mükemmeldi innaılmaz off deliriyorum şahane müthiş pörfekt"
bu ne lan? yahu adamlar 7 senedir geliyor, hadi ilk geldiğinde yaparsın bu yorumu da, adamlar hala daha gelip gittiğinde yorumlara değerlendirmelre bakıyorum aynı. bir aklı selim yorum yok, şöyle çaldılar, sistem böyleydi, böyle böyle olsa daha iyiydi v.s. türk insanının artık şu yabancı gruplara tapınma kompleksini atması gerek. bu bir nevi şeye benziyor, "ulan o kadar para verdik gittik şahaneydi işte bitti nokta." neticede burası bir müzik sitesi.