NuMetal'in yanlış tanımışsın birader.mesela slipknot'ta bir numetal grubudur.mudvayne2de öyle sen sadece numetali LP ve LB den ibaret sanmışsın herhalde;)
metallica'ya kötü diyemeyiz sadece eskisi kadar iyi değil diyebiliriz ayrıca thrash metal i bizle tanıştıran gurubu aşşağılamak doğru değil bu gurubun bozulmasının tek nedeni giden üyelerdir sonra toparlayamadılar
bizim anket konusu baya kaydı :D ama şu da açık ki metal/rock pazarı çok büyük bir dinleyiciye sahip ve kimin içten kimin pazarlama amaçlı grup olduğunu bilemessin adamların kendi içindedir diye düşünüyorum bilmiyorum siz ne diyorsunuz :D
ortada bir foo fighters gerçeği varken kesinlikle dave grohl u seçerim, yıkılan bir grubun enkazından tek başına çıkar dave grohl sonuç; listeleri alt üst eden bir grup, hit olan onlarca parça, milyonlarca hayran, harika video klipler, süper canlı performanslar, öyleki ilk foo fighters albümünü tek başına kaydeder dave grohl, bi de çok sevdiğim için onu seçtim ve bu kadar abartıyorum o ayrı :)